اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106160005

اصول نگارش خبر در مورد محصول شرکت

نام شرکت را در معرفی محصولتان بیاورید

کد: 13950609106160005

http://goo.gl/Ni2rnq

، تهران , (اخبار رسمی): در هنگام تهیه خبر در مورد محصول جدید شرکت حتما نام شرکت خود را در متن بیاورید . این کار به خبر شما اعتبار می دهد و اعتماد مصرف کنندگان به محصولتان را بیشتر می کند.

نام شرکت را در معرفی محصولتان بیاورید

خبری که تهیه می کنید بیش از 500 کلمه نباشد و از فونت استاندارد در تهیه خبر استفاده کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی زمانی که خبری در مورد محصول تازه شرکت خود ارایه می دهید حتما اطلاعاتی در مورد شرکت تولید کننده و تاریخچه فعالیتش ارایه دهید.

حتی اگر شرکت  به تازگی کارش را آغاز کرده باشد باید اطلاعاتی در مورد آن شرکت در متن خبر باشد زیرا این کار به اعتبار خبر شما می افزاید و به خواننده اطمینان می دهد که شرکت شما رقیبی قدرتمند در بازار است و محصولی قابل رقابت تولید می کند.

با قرار دادن اطلاعات شرکت خود در متن خبر  نشان می دهید که به کارتان و عملکرد شرکت اطمینان دارید  و براند خود براند معتبری می دانید. بنابراین بهتر است لوگوی شرکت را  بالای صفحه خبر قرار دهید  و در بخش ابتدایی خبر نام شرکت خودتان و مهمترین ویژگی  شرکت که باعث تمایز آن  شده است را بیان کنید.

در نظر داشته باشید خبری که تهیه می کنید باید کمتر از 500 کلمه باشد و  از فونت استاندارد برای تایپ خبر استفاده شود که در بهترین حالت استفاده از فونت Times new roman  یا فونت Calibri است .

تیتر مطلب شما باید با فونت بزرگتر و برجسته تر  نوشته شود . اطمینان حاصل کنید که متنی که برای عرضه به رسانه ها تهیه می کنید پس زمینه سفید دارد و حاشیه آن به اندازه یک اینچ سفید است .

قرار دادن یک خط خالی بین پاراگراف ها از اصول مهم در نوشتن خبری است که برای رسانه ها ارسال می کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی