اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106245517

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار:

شهرداری بدون استعلام نمایشگاه برپا می کند

کد: 13950609106245517

http://goo.gl/zZJ44e

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران ضمن توصیه به مردم برای خرید لوازم التحریر ایرانی گفت: 70 درصد لوازم التحریر بازار ایران وارداتی است.

شهرداری بدون استعلام از نمایشگاه برپا می کند

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، موسی فرزانیان ضمن انتقاد به برگزاری نمایشگاه های لوازم التحریر و نوشت افزار گفت: اعضای صنف با برپایی این نمایشگاه های لوازم التحریر و نوشت افزار مخالف هستند چون برگزاری این نمایشگاه ها فاقد اصول حرفه ای است و شرایط فروش نیز به هیچ وجه به نفع مصرف کننده نیست.

*اجناسِ بی کیفیتِ گران در نمایشگاه های لوازم التحریر شهرداری

وی افزود: بسیاری از اجناس ارائه شده در نمایشگاه های شهرداری فاقد کیفیت کافی است و قیمت گذاری کالاها نیز به صورت عادلانه صورت نمی گیرد؛ در واقع اجناس بی کیفیت با قیمت های گزاف به مردم فروخته می شود.

*بدون اینکه از ما استعلام بگیرند، نمایشگاه لوازم التحریر برپا می کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تصریح کرد: برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی باید از اتاق اصناف ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه مجوز گرفته شود اما متاسفانه بعضی از این نمایشگاهها توسط شهرداری برگزار می شود بدون آنکه از ما استعلام بگیرند.

*نمایشگاه لوازم التحریر بسیج اصناف از 15 شهریور تا 5 مهرماه

وی اعلام کرد: اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی فقط با برپایی نمایشگاه لوازم التحریر توسط بسیج اصناف موافقت کرده است که این نمایشگاه هم از 15 شهریور تا 5 مهرماه در مقر بسیج اصناف برگزار می شود.

*پول در دست و بال مردم نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر به تداوم رکود در بازار در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: متاسفانه نقدینگی موجود در دست مردم کاهش یافته و مردم قدرت خرید آنچنانی برای خرید مایحتاج خود هم ندارند؛ برهمین اساس سعی می کنند با حداقل مصرف کار خود را به پیش ببرند.

*افزایش قیمت نداشتیم

وی از ثبات قیمت لوازم التحریر در بازار خبر داد و خاطر نشان کرد: لوازم التحریر طی دو سال اخیر هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته و امسال هم افزایش قیمتی در لوازم التحریر صورت نگرفته است.

*مردم از تولید ایرانی حمایت کنند

فرزانیان به مردم توصیه کرد که در راستای حمایت از تولید داخلی، برای خرید لوازم التحریر از اجناس ایرانی استفاده شود چون اجناس ایرانی معقول و مطلوب است و مشکلی از بابت کیفیت در لوازم التحریر ایرانی نداریم.

*70 درصد لوازم التحریر بازار ایران وارداتی است

وی ضمن اعلام این نکته که 70 درصد لوازم التحریر کشور وارداتی است، گفت: متاسفانه اگرچه توان تولید لوازم التحریر مطلوب در داخل کشور وجود دارد اما اخیرا به شدت از کشورهای دیگر همچون چین، کره ، مالزی و هند لوازم التحریر وارد کشور می شود.

*خودکار هند بازار ایران را گرفت

به گفته وی، آنقدر خودکار از هند وارد ایران شده است که حالا به جرات می توان گفت که حجم بالایی از بازار خودکار در دست هند است؛ همین مسئله موجب شده است تا تولید کارخانه های خودکار در ایران تحت تاثیر قرار گیرد.

*واردکنندگان ایرانی اجناس بی کیفیت و ارزان وارد می کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار ضمن اظهار تاسف از این که واردکنندگان ایرانی به سمت واردات اجناس بی کیفیت و ارزان می روند که به تولید داخلی و به مصرف کننده ضربه زیادی وارد می کند؛ متذکر شد: در گذشته کارخانه پارس تحریر در ایران مدادهای باکیفیت تولید می کرد و تولیدات زیادی داشت و اکثر اعضا در نوبت خرید این محصول بودند اما متاسفانه چند وقتی است که دیگر در بازار چنین محصولی را حتی نمی بینیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]