اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106415059

با افزایش نمایندگی های فعال ایران تندر محقق شد

کاهش هزینه دریافت اسناد مناقصات

کد: 13950609106415059

http://goo.gl/mPB4a0

، تهران , (اخبار رسمی): کلاته،‌مدیر واحد تحقیق و توسعه ایران تندر اعلام کرد:با افزایش نمایندگی های فعال، هزینه های دریافت اسناد مناقصات سراسر کشور کاهش پیدا کرده است.

کاهش هزینه دریافت اسناد مناقصات

به گزارش ایران تندر، کلاته گفت: با افزایش نمایندگی های فعال ایران تندر، هزینه دریافت اسناد مناقصات برای مشترکان از سراسر کشور نسبت به نیمه اول سال قبل کاهش پیدا کرده است و پیش بینی میشود این روند در نیمه دوم سال 95 ادامه یابد.
کلاته با اشاره به تفاهم نامه های ایران تندر با شرکتهای حمل و نقل بین المللی  افزود: اولویت های ما کاهش هزینه های دریافت اسناد و سرعت در تحویل اسناد بود که با محقق شدن این اهداف به دنبال پوشش سراسری خدمات دریافت اسناد در کشورهای همسایه هستیم و این کار را با امضای چند تفاهم نامه در سال جاری عملی کرده ایم.
مدیریت واحد تحقیق و توسعه ایران تندر ضمن ابراز تشکر از واحد اسناد ایران تندر افزود امروز مشتری مداری در صدر اهداف مجموعه ایران تندر است و واحد اسناد در این زمینه کارنامه قابل قبولی دارد .
 وی با استقبال از پیشنهادی های مشتریان عزیز و مدیران برجسته سازمان ها ، بر موافقت خود با عملیاتی ساختن موارد پیشنهادی در اسرع وقت تاکید کرد.
کلاته افزود بزودی تعرفه ثابتی برای خدمات دریافت اسناد فیزیکی از سراسر ایران اعلام خواهیم کرد تا مشتریان نگران بحث چگونگی محاسبه تعرفه مسیر ها نباشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]