اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106595517

رییس اتحادیه مرغ گوشتی:

15درصد واحدهای فعال مرغداری ورشکست شده‌اند

کد: 13950609106595517

http://goo.gl/AsVV9E

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت مرغ، سود چندانی برای مرغدار ندارد اما با این حال اکنون اوضاع نسبت به قبل بهتر شده است و حداقل زیان نمی‌کنند.

15درصد واحدهای فعال مرغداری ورشکست شده‌اند

به گزارش اخباررسمی و به نقل از اصناف ایران، محمد یوسفی رییس اتحادیه مرغ گوشتی در رابطه با وضعیت قیمت مرغ بیان داشت: در حدود دو ماه است که قیمت در حد 5 درصد نوسان داشته است و اوضاع کمی بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: در واقع در طی دو سال گذشته به جز چند ماه، در بقیه ماه‌های سال، مرغداران متضرر شدند و تولید برای‌شان صرفه اقتصادی نداشت به طوری که با توجه به میزان تولید جوجه یک روزه می‌توان گفت حداقل 15 درصد واحدهای فعال مرغداری ورشکست شده و کم شدند. قیمت مرغ الان هم سود چندانی برای مرغدار ندارد اما با این حال اکنون اوضاع نسبت به قبل بهتر شده است و حداقل زیان نمی‌کنند.

یوسفی گفت: در رابطه با قیمت مرغ در مغازه‌ها، مسئولیتی نداریم زیرا شاخص تعیین قیمت نداریم. بنابراین با توجه به محله ای که مغازه در آن وجود دارد هر کدام یک قیمت مرغ را عرضه می کنند این در حالی است که همگی مغازه‌داران، مرغ را به قیمت یکسان خریداری کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]