اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106855989

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد

به کارگیری برنامه جامع مدیریت پل‌های شهر

کد: 13950609106855989

http://goo.gl/pHw95H

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تقدیر از خدمات شرکت یادمان سازه، بر ضرورت استمرار پروژه‌های بهسازی لرزه‌ای و مقاوم سازی پل‌های شهر تهران تاکید کرد.

به کارگیری برنامه جامع مدیریت پل‌های شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علیرضا جاوید که در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22 گانه و مدیران معاونت فنی و عمرانی سخن می‌گفت، اهمیت پروژه‌های بهسازی لرزه‌ای و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران را همسنگ تلاش برای تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی پایتخت دانست و افزود: تحقق اولویت‌های پیش بینی شده در این زمینه به لحاظ اقدامات اجرایی و همچنین اختصاص اعتبارات لازم باید مورد پیگیری قرار گیرد.

جاوید مجموعه ارزیابی‌های میدانی به منظور شناسایی وضعیت پل‌های سواره‌رو شهری را وظیفه‌ای مستمر و تعطیل نشدنی دانست و با بیان آنکه غفلت در بهسازی و مقاوم‌سازی حتی یک دستگاه پل در مجموع بیش از 600 دستگاه پل سواره‌رو شهر تهران می‌تواند خسارات جبران ناپذیری در پی داشته باشد، یادآور شد پشتیبانی از شرکت یادمان سازه در تامین فضاهای کارگاهی و پیشبرد چنین پروژه‌هایی، از مسئولیت‌های مهم معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق است.

وی به کارگیری برنامه جامع مدیریت پل های شهر تهران را اقدامی مثبت ارزیابی و اضافه کرد: حیاتی ترین کارکرد این سامانه باید اعلام هشدار به منظور انجام اقدامات ضروری در زمینه مرمت پل‌های شهر تهران باشد چراکه برخورداری صرف از یک بانک اطلاعاتی در این زمینه کافی نیست.

گفتنی است در نشست اخیر معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه و مدیران معاونت فنی و عمرانی، علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت بهسازی و مقاوم سازی پل‌ها و تقاطع های غیر همسطح شهر تهران، در خصوص نتایج مطالعات بهسازی روکش آسفالت ایستگاهها و مسیرهای بی آر تی، بحث و تبادل نظر شد. استفاده از بتن الیافی، روسازی با بتن غلتکی(آر سی سی) و همچنین به کارگیری قطعات پیش ساخته بتنی، از گزینه‌های مطرح شده در نتایج مطالعات مذکور است که باید با لحاظ معیارهایی همچون هزینه، سرعت اجرا و دقت و کیفیت عملیات اجرایی مورد ارزیابی و انتخاب قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه