اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107080005

ایده های تولید خبر از اخبار رسمی( قسمت اول: شناساندن خود)

بهانه نیاورید؛ با شناخت خود،خبر ساز شوید

کد: 13950609107080005

http://goo.gl/JMIT9F

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به فکر رشد کاری خود هستید و برای آن برنامه دارید، حتما این مطلب را بخوانید. ما به شما می گوییم که چگونه برند خود را با کار رسانه ای تثبیت کنید

بهانه نیاورید؛ با شناخت خود،خبر ساز شوید

به گزارش اخبار رسمی، اگر به فکر رشد کاری خود هستید و برای آن برنامه دارید، حتما این مطلب را بخوانید. اگر کسب و کار تازه ای راه انداخته اید یا کسب و کار قدیمی خود را می خواهید رشد بیشتری بدهید، بهتر است تا با ما همراه باشید. ما به شما می گوییم که چگونه برند خود را با کار رسانه ای تثبیت کنید و اینکه بتوانید رشد کاری خود را گسترده تر کنید به چه نیاز دارد؟ این نیاز جدی که باید همیشه پیگیرش باشید، فعالیت های رسانه ای و حضور در عرصه خبر و اطلاع رسانی است.چرا که در دنیای مدرن امروز اگر 10 دلار برای سرمایه گذاری باشد، 9 دلار به امر اطلاع رسانی و تنها 1 دلار برای سرمایه کاری لازم است!  حال اگر در این بخش ایده خاصی ندارید در ادامه به پیشنهادهای ما توجه کنید:

می خواهیم ایده های تولید خبر و گزارش را دراختیارتان قرار دهیم، تا با استفاده از آنها، به سادگی(و حتی درشرایطی که تصور می کنید هیچ بهانه ای برای تولید، انتشار و توزیع خبر ندارید) فعالیت‌های حال حاضر و آینده شرکت و کسب و کار خود را به اطلاع مخاطبان خود برسانید.  با پیگیری ایده های ما ، سرنخ‌هایی برای تولید و انتشار خبردارید و خواهید دید که تعداد زیادی خبر دراطراف شما وجود دارد که تا پیش از آن شاید آنها را بی اهمیت می پنداشتید.

براین اساس ما سوژه های خبر ساز را درپنج مرحله به شما ارایه می دهیم (1- شناساندن خود 2-رشد و تحول شرکت 3-معرفی خدمات و محصولات جدید 4- اطلاع رسانی به نفع مشتری 5- نگاه به آینده). این مطلب که می خوانید بخش اول ایده ها یعنی شناساندن کار شماست تا به سادگی بتوانید خبر تولید کنید.

مرحله اول: درابتدا خود را بشناسانید

برای ایجاد جریان خبری، ارایه اطلاعاتی که شرکت و کسب و کار شما را به دیگران معرفی کند، شروع مناسبی است. دراین زمینه ایده هایی که به شما برای تولید و انتشار چندین خبر کمک می کند، درموارد زیر دیده می‌شود:

1-شعارها و آرمان هایتان چیست؟ اول از همه  اهداف، راهبردها و برنامه های خود را  به صورت مستمر اعلام کنید و همیشه اهداف آتی و چشم اندازهای پیش روی شرکت را بیان کنید.

2- بگویید که چه می کنید؛درباره سایت جدید یا ارتقای سایت فعلی و قابلیت های موجود در ابزارهای ارتباطی شرکت اطلاع رسانی کنید.

3-  تازه هایتان را ببینید؛ تاسیس یک شرکت یا واحد جدید به عنوان زیر مجموعه یا تحولی از این دست را اطلاع دهید.

4-عملکردتان را فراموش نکنید؛ درباره رسیدن به اهداف خاص و از پیش تعیین شده شرکت خبررسانی کنید.

5-  جشن تولد بگیرید؛درباره سالگرد تولد وشروع به کار شرکت خبر تولید کنید.(شرکت چند ساله شد)

6-  اعداد را قابل انتشار کنید؛ اعلام میزان سهم بازار و فروش محصولات شرکت را مخفی نکنید. برنامه‌های مالی، دستاوردها و درآمد شرکت را در یک پروسه زمانی (کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت) اعلام کنید.

7-  مشتریانتان را ببینید؛ نوشتن داستان موفقیت یک مشتری از طریق شرکت را روایت کنید و مشتریان خوب خود را محترم کنید و به دیگران بگویید .

8- نظرسنجی ها را عمومی کنید؛انتایج تحقیقات و مطالعات بازار را دست کم نگیرید. با انتشار نظرسنجی ها و نتایج آمارگیری های مختلف که در حوزه کاری شماست، برای خودتان فرصت بسازید.

9- داستان گو شوید؛ داستان موفقیت شرکتتان در دستیابی به هدفی خاص یا رسیدن به یک مرحله تازه از روند کاری را روایت کنید؛ساده و صمیمانه باشید!

10- مناسبت جهانی و کشوری را مهم بدانید؛ از مناسبت های تقویم جهانی و کشوری در حوزه کاری خودتان بهره ببرید تا برای تولید و انتشار مطالب مناسبتی موفق باشید.

11- با چهره‌ها نزدیک تر باشید؛ خبر تایید محصول یا خدمات شرکت توسط یک شخص معروف مثلا استفاده از سوی یک بازیگر یا یکی از چهره های معروف هنری و اجتماعی می تواند به شما کمک کند.

12-فعالیتتان را خوب عرضه کنید؛ کالا و خدمت شرکت خود را اطلاع رسانی کنید و آن را از نظر کیفیت و قیمت با کالاهای مشابه مقایسه کنید.

13- خیر و جامعه دوست باشید؛ حضورتان در رویدادهای اجتماعی و خیرخواهانه را عمومی کنید و بگویید که خیر و جامعه دوست هستید.

14-گزارشگر باشید؛ گزارشی از برگزاری موفق یک رویداد مرتبط با فعالیت های شرکت.

در مرحله اول و بعد از اجرای این 14 پیشنهاد، 4 مرحله دیگر را هم در آینده با شما مرور خواهیم کرد. منتظر ما باشید...

بد نیست بدانید:

«اخبار رسمی» یک پلتفرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران(نیوزوایر) است که امکان حضور شرکت‌ها در رسانه‌ها را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. اگر در تبدیل این سوژ ه ها به خبر کمک نیاز دارید یا می خواهید به رایگان اخبار فعالیت کسب و کار خود را منتشر و توزیع کنید. با چند کلیک در سایت اخبار رسمی ثبت نام کنید.

ثبت نام و انتشار اخبار در اخبار رسمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی