اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107130005

ایده های تولید خبر از اخبار رسمی(قسمت دوم: دیدن رشد و تحول شرکت)

11 پیشنهاد و تغییراتی که باید جدی بگیرید

کد: 13950609107130005

https://goo.gl/5ICuHr

، تهران , (اخبار رسمی): حضور مستمر و به موقع در رسانه ها، یکی از کلیدهای موفقیت کسب وکارها (چه تازه متولد شده و چه قدیمی و نامدار) است.

11 پیشنهاد و تغییراتی که باید جدی بگیرید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، حضور مستمر و به موقع در رسانه ها، یکی از کلیدهای موفقیت کسب وکارها (چه تازه متولد شده و چه قدیمی و نامدار) است. برای همین مهم، اخبار رسمی به عنوان یک پلت فرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران، امکان این حضور را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. یکی از روش های حضور شما، داشتن دانش کافی در این بخش است تا بتوانید خبر تولید کنید. در بخش اول این سری مطالب خواندید که سوژه های خبر ساز درپنج مرحله به شما ارایه می‌شود (1- شناساندن خود 2-رشد و تحول شرکت 3-معرفی خدمات و محصولات جدید 4- اطلاع رسانی به نفع مشتری 5- نگاه به آینده). این مطلب که می خوانید بخش دوم ایده ها یعنی توجه به رشد وتحول کار شماست تا به سادگی بتوانید خبر تولید کنید.

حال درشرایطی که تصور می‌کنید هیچ بهانه‌ای برای تولید، انتشار و توزیع خبر ندارید، ایده هایی برای شما در نظر گرفته ایم تا ازطریق یک جریان مستمر خبری همواره دررسانه های داخلی و خارجی حضور داشته باشید و دیده شوید.

دراین جا مرحله دوم را می خوانید.

مرحله دوم : رشد و تحول فعالیتان را برجسته کنید

پس از معرفی و شناساندن کسب وکار و محصولات و خدماتی که ارایه می‌کنید نوبت به مراحل رشد و تحول و تغییرات جدیدی می‌رسد که درشرکت شما اتفاق می افتد. دراین بخش می‌توانید هر رخداد تازه ای را به خبر و جریان خبری تبدیل کنید. برای این کار سوژه هایی برای شما دسته بندی کرده ایم که می بینید:

1-شعبه جدید مبارک! اگردفتر جدید یا شعبه ای تازه تاسیس کرده اید یا به مجموعه‌های خود افزوده‌اید وحتی تغییر درمکان شرکت یا بهینه سازی دفتراصلی و زیرمجموعه های آن داشته اید، آن را در قالب خبر به اطلاع همه برسانید.

2- همکاران تازه شما کیست؟همکاری استراتژیک با شرکتی دیگر و تشریح ابعاد و دستاوردهای احتمالی این همکاری را به خبر تبدیل کنید.

3- موفقیت هایتان را عمومی کنید؟ اعلام رسیدن به هدف ایتان یکی از مهمترین بخش هاست.به عنوان نمونه، جذب تعداد خاصی از مشتری مثل صدمین، پانصدمین، هزارمین مشتری یا اعلام خبر دریافت یک استاندارد یا گواهی نامه خاص و اعلام خبر دستیابی به یک هدف خاص در برنامه های پیش روی شرکت از این دست اقدام هاست.

4- از شرکتتان چه خبر؟ تغییرات کلی و جزئی پیش رو یا در دست انجام تیم مدیریتی خود را اعلام کنید. همچنین اگردرمالکیت شرکت یا سهام آن تغییری رخ داده می تواند سوژه مناسبی برای تولید خبرباشد. تغییر ساختار شرکت هم موضوع خوبی است که به اطلاع عموم برسانید.

5- سرمایه تازه گرفته اید؟ اطلاع رسانی درباره جذب سرمایه گذار جدید برای شرکت، نوعی اعلام موفقیت شما خواهد بود.

6-جزئیات کارهای تازه شما چیست؟هر تغییری را جدی بگیرید.تغییرات در لوگو و هویت بصری شرکت و توضیح در باره ماهیت این تغییرات و ابعاد آن همیشه خبر است.

7- رویدادها را ببینید. حضور در یک نمایشگاه تجاری و بررسی ابعاد مختلف و دستاوردهای ان و اسپانسری و حمایت از یک رویداد خاص یا اعلام خبر برگزاری یک رویداد در یک مناسبت خاص همگی خبرساز هستند.

8- وقایع مهم را اعلام کنید.اعلام خبر نشست‌های مهم شرکت مانند مجمع عمومی و ...  یا اعلام خبر عقد قراردادهای جدید با مشتریان تازه بخشی از اعلانات خبری است. خبر ملاقات مدیران شرکت با سایر فعالان بخش های دولتی و خصوصی داخلی و خارجی هم در این دسته بندی خواهد بود.

9- داشته هایتان را برجسته کنید. تهیه اخبار مربوط به ابتکار و اختراع و ساخت محصولات جدید در شرکت می تواند شما را به عنوان یک بخش فعال معرفی کند که برجسته تر از رقبا کار کرده است.

10- رقبا را عقب بگذارید!خبر دستیابی به آمارفروشی متمایز و قابل توجه، آمار فروش یک محصول خاص یا آمار اقلام کالای موجود در انبار  شما نشان دهنده سطح رقابت شما با رقباست که می گوید آنها را عقب گذاشته اید.

11- وضع موجودتان را بگوید. شروع به کار یا گزارشی از پیشرفت ها یا تکمیل یک پروژه که توسط شرکت در دست انجام است.

در مرحله دوم و بعد از اجرای این 11 پیشنهاد،3مرحله دیگر را هم در آینده با شما در میان خواهیم گذاشت. منتظر قسمت های بعدی این مطالب باشید...

بد نیست بدانید:

«اخبار رسمی» یک پلتفرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران(نیوزوایر) است که امکان حضور شرکت‌ها در رسانه‌ها را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. اگر در تبدیل این سوژ ه ها به خبر کمک نیاز دارید یا می خواهید به رایگان اخبار فعالیت کسب و کار خود را منتشر و توزیع کنید. با چند کلیک در سایت اخبار رسمی ثبت نام کنید.

ثبت نام و انتشار اخبار در اخبار رسمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی