اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107140005

ایده های تولید خبر از اخبار رسمی(قسمت سوم: معرفی خدمات و محصولات جدید)

با معرفی تازه های خود دیده شوید

کد: 13950609107140005

https://goo.gl/qRRebo

، تهران , (اخبار رسمی): ارایه محصولات و خدمات جدید، ارزش خبری بالایی برای مخاطبان و مشتریان دارد. براین اساس می‌توانید هر نوع تغییر در زمینه ارایه خدمات جدید را با مشتریان خود درمیان بگذارید و آنها را مطلع کنید.

با معرفی تازه های خود دیده شوید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، درقسمت های قبلی ایده های خبری و تولید محتوا خوانید که  چگونه خود را معرفی کنید و رشد و تحولاتتان را چگون با دقت زیر ذره بین بگذارید. حالا در قسمت سوم این مطالب می خواهیم به موضوع معرفی خدمات و محصولات جدید بپردازیم که بخشی بزرگ برای اطلاع رسانی است و در عین حال جذاب برای خبرنگاران و رسانه ها و مردم. در این خصوص برای حضور مستمر و به موقع در رسانه ها، باید دانش کافی در این بخش داشته باشیم تا بتوانیم خبر تولید کنیم. در بخش اول ودوم برخی پیشنهادهای ما را خوانید و حالا به بخش سوم سوژه های خبر ساز رسیده ایم. (1- شناساندن خود 2-رشد و تحول شرکت 3-معرفی خدمات و محصولات جدید 4- اطلاع رسانی به نفع مشتری 5- نگاه به آینده). این مطلب که می خوانید بخش سوم ایده ها یعنی معرفی محصول و خدمات جدید  شماست .برای اینکه ساده بتوانید خبر تولید کنید، با ما همراه باشید.

بخش سوم، خدمات و محصولات جدید

همواره ارایه محصولات و خدمات جدید، ارزش خبری بالایی برای مخاطبان و مشتریان دارد. براین اساس می‌توانید هر نوع تغییر در زمینه ارایه خدمات جدید را با مشتریان خود درمیان بگذارید و آنها را مطلع کنید. پیشنهادهای ما درباره سوژه های تولید خبر دراین بخش را بخوانید:

1- تغییر رویه را علنی کنید.اعلام سیاست های فروش جدید، مثل تغییر در پروسه تحویل کالا یا توزیع آن یا تغییراتی در جدول قیمت ها برای مشتری‌های شما یک خبر است. همچنین اعلام تغییر در مکانیزم های فروش مثل تغییر در بسته بندی، طراحی آرم و لوگوی جدید و … را هم بگویید.

2- تازه های شما چیست؟ درباره تولید محصول جدید یا ارائه خدمات تازه از سوی شرکتتان اطلاع رسانی کنید. همچنین  اعلام کاربردهای جدید محصولات فعلی و اطلاع رسانی درباره آن ها را هم مد نظر داشته باشید.

3- اعلامیه رویدادهای قیمتی و فروش ویژه. اعلام تخفیف های موردی یا فصلی اطلاع رسانی درباره زمان بندی آن ها، اعلام نحوه و زمان حضور در جشنواره های فروش فصلی یا مناسبتی و اعلام برنامه های پیشنهادات رایگان یا سمپل های ارائه شده از سوی شرکت به مناسبت‌های مختلف را همیشه خبری کنید.

4- حضورتان را در هرجایی بگوئید. اعلام خبر شرکت در مسابقات و قرعه کشی های مختلف اعم از داخل شرکت، خارج از شرکت یا فراگیر و بین المللی گاهی خواندنی است.

5- خدمات شما به فروشندگانتان چیست؟ برنامه های ترویجی جدید مثل جوایز ویژه برای فروشندگان و توزیع کنندگان کالا و سرویس دهندگان را اعلام کنید.

6- برنده شده اید؟ خبر برنده شدن یک جایزه از سوی شرکت یا تعلق جایزه به یکی از محصولات آن را همیشه برجسته کنید.

7- مسئولیت های اجتماعی تان را بگویید. اعلام برنامه های مسئولیت های اجتماعی شرکت در قالب یک کمپین اطلاع رسانی مفصل قابل توجه است. اما اگر این کار را نکردید ،حتما برنامه های محیط زیستی و یا خدمات خاصتان در بخش های مشابه ، می تواند زمینه های خوبی برای تولید وانتشار مطالب متنوع باشد.

8-محتوای خاص به رسانه بدهید.یکی از مرسوم ترین روش ها این است که درباره بهبود کیفیت محصولات شرکت ، خبر مصاحبه و مقاله ای از یکی از مدیران در رسانه ای خاص یا عمومی منتشر کنید. یعنی یک محصول را محور تولید محتوا قرار دهید که چه کرده است.

9- نوستالژی را مد نظر بگیرید. عرضه دوباره یک محصول قدیمی یا احیای دوباره یک برند قدیمی را همیشه مهم ببینید. چرا که احیای خاطرات مصرف کنندگان و مردم نوستالژیک و خبری است.

10- معرفی محصولتان را گزارش کنید. نمونه محصولتان را به خبرنگاران بدهید و بخواهید که درباره اش بنویسند. چه مثبت و منفی، نقدها را بپذیرید که به شما کمک می کند.

بد نیست بدانید:

«اخبار رسمی» یک پلتفرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران(نیوزوایر) است که امکان حضور شرکت‌ها در رسانه‌ها را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. اگر در تبدیل این سوژ ه ها به خبر کمک نیاز دارید یا می خواهید به رایگان اخبار فعالیت کسب و کار خود را منتشر و توزیع کنید. با چند کلیک در سایت اخبار رسمی ثبت نام کنید.

ثبت نام و انتشار اخبار در اخبار رسمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی