اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107150005

10 ایده تولید خبر از اخبار رسمی (قسمت چهارم)

به نفع مشتریان، خبر تولید کنید

کد: 13950609107150005

https://goo.gl/AYRyUv

، تهران , (اخبار رسمی): خبرهایی تولید کنید که به درد مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می خورد؛ این که چه خدمات خاصی برای آنها درنظر گرفته اید و حتی مطالب آموزشی که آنها را درانتخاب راهنمایی می کند.

به نفع مشتریان خبر تولید کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، در 3 قسمت قبلی ایده های خبری و تولید محتوا، خوانیدکه چگونه خود را معرفی کنید، چگونه رشد و تحولاتتان را با دقت زیر ذره بین بگذارید و در نهایت با چه روشی محصولات و خدماتتان را معرفی کنید. حالا در قسمت چهارم این مطالب می خواهیم به موضوعاطلاع رسانی و نفع مشتریان از تولید محتوای شما بپردازیم.  در این خصوص برای حضور بهینه ومستمر در رسانه ها، داشتن دانش کافی در این بخش ضروری است. حالا به بخش چهارم سوژه های خبر ساز رسیده ایم. (1- شناساندن خود 2-رشد و تحول شرکت 3-معرفی خدمات و محصولات جدید 4- اطلاع رسانی به نفع مشتری 5- نگاه به آینده). برای اینکه ساده بتوانید خبر تولید کنید، با ما همراه باشید. دراینجا مرحله چهارم را می خوانید.

مرحله چهارم: اطلاع رسانی به نفع مشتری

دراین بخش، خبرهایی را می توانید تولید کنید که به درد مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می خورد؛ این که چه خدمات خاصی برای آنها درنظر گرفته اید و حتی مطالب آموزشی که آنها را درانتخاب راهنمایی می کند. درهمین زمینه تعدادی از این سوژه های خبرساز در ادامه لیست شده است:

1- خدمات رایگان شما کدام است؟ اطلاع رسانی درباره موارد و برنامه های آموزشی رایگان شرکت مانند کتاب و مجله و مقالات می تواند برای مشتریان جذاب باشد. اعلام خبر انتشار و تولید یک ای بوک رایگان از سوی شرکت هم مثال دیگری استکه میتواند کمکتان کند.

2- برنامه های خود را لیست کنید. اعلام برنامه سخنرانی یکی از مدیران شرکت در یک مناسبت و رویداد خاص یکی از برنامه های شماست که میتواند خبر شود. اعلام رویدادهای آموزشی شرکت مثل سمینار و کارگاه و ورک شاپ های مختلف و یا خبر برگزاری تور بازدید از کارخانه و سایر برنامه های مشابه هم در این بخش لیست و اطلاع رسانی کنید.

3- به مشتریان نگاه بدهید. انتشار نکات آموزشی جدید در مورد محصولات یا خدمات شرکت به مشتریان شما دیدگاه می دهد. اما این دیدگاه زمینه های دیگر هم دارد مثلا نشان دادن موارد تقلب و اجناس قلابی و سوء استفاده هایی از این دست (که ممکن است توسط دیگران اتفاق افتد) کمک شما به مخاطبانتان است. همچنین  خبر سازی درباره امکانات جدید وبسایت شرکت برای مشتریان و مخاطبان هم به ارتقای این دیدگاه کمک می کند.

4- فعالیت های تازه و مدرنتان را معرفی کنید. درباره تکنولوِژی و زیرساخت های جدید به کار گرفته شده در شرکت  اطلاعات تازه بدهید.

5-  پایبندی خود به جامعه را اعلام کنید. تهیه و انتشار گزارش هایی در باره فعالیت های خیرخواهانه شرکت روش خوب دیگری است برای خبر رسانی شما. همچنین ایده تولید خبر حمایت شرکت از یک رویداد ورزشی یا فرهنگی یا خبر فعالیت داوطلبانه پرسنل شرکت در یک رویداد فرهنگی و اجتماعی هم در نظر بگیرید.

6-  فروش مناسبتی را به همه اطلاع دهید .فروش مناسبتی و فروش در جشنواره ها و مناسبت های مختلف از جمله تعطیلات بهانه خوبی برای ارتباط با مخاطبان است. همچنین ارائه راهنمای خرید برای مشتریان در رویدادها و مناسبت های خاص مثل روز مادر و … هم ایده خوب دیگری است. مثلا دادن ایده در زمینه خرید و دادن هدیه در روز مادر.

7- از درون سازمانتان خبر دهید. اعلام رویدادهای مرتبط با پرسنل شرکت و تهیه و انتشار اخباری شاد درباره جشن های داخلی شما می تواند برای بیرون سازمانتان صمیمیت بسازد. همچنین  خبر ایجاد فرصت های شغلی جدید و استخدام های تازه در شرکت و یا  اعلام خبر بازنشستگی مدیران ارشد یا پرسنل با سابقه شرکت و سایر تحولات شغلی و سازمانی هم خبر است. خبر موفقیت های پرسنل شرکت در زمینه های تحصیلی شغلی اجتماعی و… هم دیگر امکان شما در این بخش است .

8- بگویید بازار چه وضعی دارد؟ یکی دیگر از کارهایی که می توانید بکنید این است که برای تولید و ارائه محتوا، از روندهای جدید بازار و اثرات آن بر مشتریان خود بگویید.

9-  از تغییرات فنی و ساختاریتان خبر بسازید. معرفی قوانین و مقررات جدید در حوزه کاری خود و یا مطالعات تحقیقات و به روز رسانی های علمی جدید در راستای توسعه علمی و افزایش کیفیت محصولات  

10- پاسخگو و شفاف باشید. نتایج دعاوی حقوقی شرکت که در رسانه ها درز کرده را اعلام کنید. با  اعلام جوابیه به رسانه ها و روشنگری در این باره و ارسال جوابیه به رسانه ها و روشنگری در این باره این بخش را در نظر بگیرید همیشه که باید شفاف باشید و پاسخگو.

بد نیست بدانید:

«اخبار رسمی» یک پلتفرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران(نیوزوایر) است که امکان حضور شرکت‌ها در رسانه‌ها را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. اگر درتبدیل این سوژ ه ها به خبر کمک نیاز دارید یا می خواهید به رایگان اخبار فعالیت کسب و کار خود را منتشر و توزیع کنید. با چند کلیک در سایت اخبار رسمی ثبت نام کنید.

ثبت نام و انتشار اخبار در اخبار رسمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی