اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107160005

5ایده تولید خبر از اخبار رسمی (قسمت پنجم)

با تصویر آینده، برندتان را ارتقا دهید

کد: 13950609107160005

https://goo.gl/HlURPP

، تهران , (اخبار رسمی): مسیر شرکت و بازاری که درآن مشغول به کار هستید درآینده چه تغییری خواهد کرد و این تغییرات چه تاثیری بر کسب و کار شما و همچنین مشتریان شما می گذارد؟

با تصویر آینده، برندتان را ارتقا دهید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، در 4 مطلب گذشته تولید محتوا برای روابط عمومی هایی را مرور کردیم که فکر می کنند نکته خبری ندارند و خبرساز نبوده اند. در مطالب قبلی گفتیم که از هر نکته ای می توان برای خبر خوب ساختن بهره برد. حالا به بخش پنجم رسیده ایم و می خواهیم برایتان ایده های خبری  تولید محتوا را در بخش نگاه به اینده دنبال کنیم.

 در این خصوص برای حضور بهینه ومستمر در رسانه ها، داشتن دانش کافی در این بخش ضروری است. حالا در بخش پنجم سوژه‌های خبر ساز می گوییم که مسیر کاری شما هم می تواند برایتان خبر سازی کند. مروری به بخش های گذشته (1- شناساندن خود 2-رشد و تحول شرکت 3-معرفی خدمات و محصولات جدید 4- اطلاع رسانی به نفع مشتری 5- نگاه به آینده). اهمیت بخش آخر این ایده های خبری را بیشتر نمایان می کند .برای اینکه ساده بتوانید خبر تولید کنید، با ما همراه باشید و مرحله پنجم را بخوانید.

مرحله پنجم: نگاه به آینده

دراین بخش سوژه هایی تبدیل به خبر می شود که به آینده کسب و کار شما مربوط می شود. این که مسیر شرکت و بازاری که درآن مشغول به کار هستید درآینده چه تغییری خواهد کرد و این تغییرات چه تاثیری بر کسب و کار شما و همچنین مشتریان شما می گذارد، مواردی مانند:

1- تولید یا خدمات آینده شما چیست؟ تولید محصولاتی که درآینده به سبد تولیدی شما افزوده خواهد شد می تواند دورنمای خوبی از شما بسازد. خبر این بخش را همین امروز تولید کنید.

2- کدام بازارها را مد نظر دارید؟ بازارهایی که درآینده به حوزه فعالیت شما اضافه می شود را معرفی کنید و برای خودتان ارزش بسازید.

3- فکر می کنید این کسب و کار چه خواهد شد؟  ارایه تحلیل و گزارش از آینده کسب و کارتان و سهم و نقش آن دربازار هم می تواند یک خبر و محتوا برای انتشار به شما بدهد. تحلیل و پیش بینی تحولات آتی بازار یا صنعتی که درآن فعالیت می کنید مفید است؛ زیرا   توضیح دادن این حوزه مخاطبان شما را بیشتر می‌کند و به ارزش برند شما کمک می کند.

4- تلاش شما برای استاندارد بودن. دستیابی به استانداردهای داخلی و بین المللی در آینده نزدیک هم نشان اط تلاش شما برای خوب بودن است و خود این موضوع محتوای تازه از شرکت شماست.

5- ایده های نزدیک به اجرا  دارید؟ افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه شرکت در آینده به شما قدرت رقابت می دهد و خبرش قابل توجه می شود. چرا که ایده های گذشته شماست که حالا به اجرا رسیده است.

بد نیست بدانید:

«اخبار رسمی» یک پلتفرم آنلاین روابط عمومی و نخستین رابط رسمی رسانه ای ایران(نیوزوایر) است که امکان حضور شرکت‌ها در رسانه‌ها را با ساده ترین روش ها فراهم کرده است. اگر در تبدیل این سوژ ه ها به خبر کمک نیاز دارید یا می خواهید به رایگان اخبار فعالیت کسب و کار خود را منتشر و توزیع کنید. با چند کلیک در سایت اخبار رسمی ثبت نام کنید.

ثبت نام و انتشار اخبار در اخبار رسمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها