معرفی شبیه ساز شبکه‌های LTE

کد: 13950610107565969

http://goo.gl/z7Ggp7

، تهران , (اخبار رسمی): Vienna LTE Simulator به عنوان یک شبیه ساز شبکه‌های LTE است، معرفی شد.

معرفی شبیه ساز شبکه‌های LTE

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سخنرانی مذکور موارد مهم در زمینه استفاده از این سیمولاتور عنوان شد.

بنا بر این گزارش، به عنوان مثال، این شبیه ساز در دو حالت System & Link level بر بستر برنامه متلب نوشته شده است و به این دلیل ساختار آن برای انجام تحقیقات آکادمی بسیار مناسب است. در این برنامه، مدلهای مختلفی برای در نظر گرفتن ساختار شبکه در بخش دسترسی و عملگرهای آن مانند schedulerها تعریف شده است. با توجه به این تنوع، کاربر این قابلیت را دارد تا با تغییر پارامترهای این سیمولاتور شبکه مورد آزمایش و دلخواه خود را طراحی کرده و عملکرد آن را شبیه سازی کند.

در این سخنرانی پس از ارایه مقدمه، نحوه استفاده از آن با مثال بر اساس یک برنامه جدید Weighted Round Robin  scheduler معرفی شد و سپس فروم این سیمولاتور و چگونگی بررسی عملکرد شبکه در لایه دسترسی با Vienna LTE Simulator بررسی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]