اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107845517

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن :

آهن ارزان نمی‌شود

کد: 13950610107845517

http://goo.gl/Ne9o1j

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه امروز قیمت سنگ آهن صادراتی از 45 دلار به حدود 60 دلار رسیده است، گفت: افزایش قیمت سنگ آهن باعث می‌شود تا قیمت آهن در سطح بازار بیشتر از این کاهش پیدا نکند.

آهن ارزان نمی‌شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، محمد آزاد با اشاره به اینکه درحال حاضر قیمت آهن در سطح بازار ثابت مانده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد فعلاً دیگر شاهد کاهش بیشتر قیمت آهن نباشیم.

وی با بیان اینکه امروز قیمت سنگ آهن صادراتی از 45 دلار به حدود 60 دلار رسیده است، افزود: همین امر باعث شده تا سنگ آهن داخلی نیز با رشد قیمت 10 تا 15 درصدی روبه رو شود.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت سنگ آهن باعث می‌شود تا قیمت آهن در سطح بازار بیشتر از این کاهش پیدا نکند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه هنوز رکود بر بازار خرید و فروش آهن حاکم است،‌گفت: امروز قیمت هر کیلو تیرآهن 1550 و هر کیلوگرم میلگرد 1520 تومان قیمت گذاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ