اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108055517

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت:

اماکن توزیع لباس‌های نامناسب مهروموم می‌شود

کد: 13950610108055517

http://goo.gl/2xYat9

، تهران , (اخبار رسمی): در مکاتبات با چاپخانه‌های مجاز، بر این مسئله تاکید شد که از درج هرگونه نوشته نامتعارف بر روی البسه خودداری کنند.

اماکن توزیع لباس‌های نامناسب مهروموم می‌شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، بیژن جنابی رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات برون‌سازمانی گفت: این اقدامات شامل حمایت از تولیدکنندگان پوشاک با الگوهای اسلامی و همکاری و تعامل با نیروی انتظامی در راستای گشت پلمپ اماکن توزیع لباس‌های نامناسب بوده است.

جنابی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از توزیع لباس‌های نامناسب گفت: مکاتباتی با چاپخانه‌هایی که در زیر مجموعه این اداره فعالیت دارند انجام شده و در آن ذکر کرده‌ایم که از درج هرگونه نوشته نامتعارف بر روی البسه خودداری نمایند تا از این روند جلوگیری شود.

وی عنوان داشت: برای انجام شدن این کار، تلاش بسیار و همتی پایدار لازم است و همه باید دست در دست هم بکوشیم تا جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه مسائل غسرفرهنگی داشته باشیم.

نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف مستلزم برنامه ریزی اصولی است

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن با ترویج و تبلیغ فرهنگ غرب در همه ابعاد زندگی مردم، به دنبال دور کردن آنها از الگوهای ارزشی و اخلاقی است، گفت: خانواده‌ها باید الگوهای اخلاقی وارزشی دینی را به جوانان خود معرفی کنند چراکه دور شدن از الگوهای ارزشی و اخلاقی عامل اصلی گسترش بدحجابی و بی‌عفتی در جامعه است.

وی افزود: حجاب و حیا راه‌های سوء استفاده را سد و شعله های شهوت را خاموش می‌کند، چراکه حجاب تنها یک حکم و تکلیف الهی نیست بلکه حقی است که زنان و مردان باید از آن دفاع کرده و آن را حفظ کنند تا به واسطه آن هم خود به رشد و کمال برسند و هم جامعه را به آرامش و سلامت برسانند.

جنابی تصریح کرد: مهمترین راه پیشگیری و کاهش معضلات در همه بخش‌ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتر به حوزه فرهنگ، اخلاقیات، معنویات و ورود از منظر دین است.

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متوجه خانواده و بانوان در جامعه است، باید برنامه‌هایی که در این حوزه اجرا می‌شود در راستای تقویت باورهای دینی و بیداری و آگاهی بخشی بانوان به آسیب‌ها و مضرات معضلات اجتماعی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]