اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108815039

طراحان کمپین تبلیغاتی فیلم دختر ارایه کردند

روش جدید تبلیغات یک فیلم

کد: 13950610108815039

http://goo.gl/MmGanj

، تهران , (اخبار رسمی): طراحان کمپین تبلیغاتی فیلم «دختر» به دنبال راهی برای هرچه بیشتر دیده شدن، به راهکاری مدرن رسیدند. تبلیغات همان جا که در هر زمان و مکان هم در دست دخترهاست، هم پدرها و هم مادرها.

طراحان کمپین تبلیغاتی فیلم «دختر» به دنبال راهی برای هرچه بیشتر دیده شدن، به راهکاری مدرن رسیدند

تبلیغات درون اپلیکیشنهای موبایل سالهاست که در دنیا به صورت فراگیر در اکثریت برندها و صنایع استفاده می شود

به گزارش صباسل، فیلم «دختر» در وضعیتی قرار به اکران داشت که وضعیت تبلیغات فیلم روشها در شرایط پیچیده ای بود. از سویی هزینه تبلیغات در صدا و سیما و بیلبوردها به گونه ای نیست که در کمپین تبلیغایی هر فیلمی بگنجد؛ تبلیغات چاپی نیز اثربخشی چندانی برای تماشاگران سینما ندارد. هرچند هنوز هم کارکرد خودر ا کاملا از دست نداده اند.

موضوع فیلم

«دختر» فیلمی است اجتماعی و خانوادگی؛ نوعی نگاه تازه به سوژه ای نه چندان تازه. «دختر»، ساده و بی ادعا حاوی پیامی است که هم باید به گوش دخترها برسد، هم پدرها و هم مادرها.

طراحان کمپین تبلیغاتی فیلم «دختر» به دنبال راهی برای هرچه بیشتر دیده شدن، به راهکاری مدرن رسیدند. تبلیغات همان جا که در هر زمان و مکان هم در دست دخترهاست، هم پدرها و هم مادرها.

تبلیغات درون اپلیکیشن های موبایل سالهاست که در دنیا به صورت فراگیر در اکثریت برندها و صنایع استفاده می شود. نوع ویدئویی آن هم به صورت گسترده در صنعت فیلم و سریال.

طراحی کمپین

کمپین بسیار ساده و سر راست طراحی شده بود:

کاربران یک ویدئوی 30 ثانیه ای که همان تیزر آشنای فیلم است، می بینند و در انتها به پوستر فیلم می رسند که در کنارش دکمه ای است که بیننده را به خرید بلیت تشویق می کند. کلیک روی دکمه، کاربر را صفحه فیلم «دختر» در سایت فروش بلیت سینماتیکت می رساند.

هماهنگی با دیگر بخش های کمپین فیلم «دختر»

استفاده از پوستر و تیزر اصلی فیلم، یکپارچگی تبلیغات را حفظ کرده و رنگ و بوی آشنا برای مخاطب ایجاد کرده بود. جملات تشویق کننده موثرتر نیز با تست های اولیه پیش از شروع کمپین اصلی، انتخاب شدند.

انعطاف پذیری و اثربخشی

به لطف ذات انعطاف پذیر تبلیغات موبایلی، کمپین از روز سه شنبه تا جمعه اجرا میشد تا یادآوری دیدن فیلم در روزی که تماشاگران از بلیت نیم بها استفاده میکنند یا روزهای آخر هفته که وقت آزاد بیشتری دارند، انجام شود. بدین شکل بودجه ی کمپین به نحو موثرتری هزینه شد. این شکل از اجرای کمپین عموما در بیشتر رسانه های سنتی تبلیغاتی مانند بیلبورد امکانپذیر نیست.

در این شیوه از تبلیغات نیازی به حدس و گمان نیست و همه چیز با روشها و منابع مختلف قابل ردیابی و اندازه گیری است

نتیجه

و اما نتیجه؛ افزایش چشمگیر فروش که حتی در مورد فیلم پرفروش «دختر» نیز محسوس و مورد تایید سایت فروش بلیت سینما تیکت نیز بود.

جایی نوشته بود: «جم چاره» و کنایه زده بود به تاثیر تبلیغات این شبکه در فروش فیلمها. شاید موثر باشد، اما راهکار تبلیغاتی موبایلی (صباد)، حتما موثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر