اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109565567

همزمان با برگزاری رقابتهای جهانی نوجوانان صورت گرفت

نام علی مرادی در لیست اصلی کمیته فنی مسابقات

کد: 13950611109565567

http://goo.gl/gbTdIz

، تهران , (اخبار رسمی): نام علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان بعنوان یکی از اعضای فنی و اجرایی مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در پنانگ مالزی در جرگه چهره های سرشناس این دوره از رقابتها گنجانده شد.

نام علی مرادی در لیست اصلی کمیته فنی مسابقات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ کمیته برگزاری مسابقات و فدراسیون جهانی همزمان با مشخص شدن وضعیت میزبان مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان (شهر پنانگ مالزی ) برای برپایی این دوره از رقابتها نام علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان را نیز بعنوان یکی از اعضاء اصلی کمیته اجرایی و فنی رقابتها ثبت کرده و اعلام نمود.

همچنین فدراسیون جهانی و ستاد برگزاری مسابقات با ارسال دعوتنامه ای رسمی از علی مرادی رییس فدراسیون کشورمان درخواست کرد تا بعنوان عضوی از اعضاء کمیته فنی و اجرایی مسابقات در مالزی حضور داشته باشد.

تا بدین ترتیب رییس فدراسیون نام رییس فدراسیون وزنه برداری در جرگه چهره های سرشناس و مطرح فنی واجرایی در رقابتهای جهانی گنجانده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش