اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110255517

جمع‌آوری 90درصد کالاهای قاچاق ازبازاردماوند

کد: 13950613110255517

https://goo.gl/TqKJq8

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتاق اصناف شهرستان دماوند از جمع‌آوری 90 درصد کالاهای قاچاق از بازار این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 90درصد کالاهای قاچاق ازبازاردماوند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران،  علی‌رضا خواجه‌ای رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: از سال 90 این مأموریت به ما واگذار شد و به نحو احسن در برخورد با کالاهای قاچاق و عرضه آن به مردم پیش رفتیم.

 وی ادامه داد: این نظارت‌ها گاهی در قالب گشت‌های مشترک است و بازرسان هر جا کالای قاچاق مشاهده می‌کردند، سریع آن را در انبارها ضبط کرده و تحویل مراجع ذی‌صلاح می‌دادند تا برخورد قانونی با این تخلفات صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش این نظارت‌ها، عرضه کالای قاچاق در دماوند به 10 درصد رسید، تصریح کرد: 90 درصد کالاهای قاچاق در شهرستان دماوند از بازار جمع می‌شود.

خواجه‌ای با بیان اینکه 10 درصد باقیمانده نیز به شکل نامحسوس در بازار عرضه می‌شود، اضافه کرد: فروشنده، سیگار قاچاق را زیر درخت یا در صندوق عقب خودروی خود پنهان کرده بود و جاهایی نگهداری می‌کرد که نمی‌توانستیم ورود پیدا کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه از سال 94 جمع‌آوری کالای قاچاق از اصناف پس گرفته شد، افزود: این وظیفه به اداره آگاهی و صنعت، معدن و تجارت سپرده شد، ولی باز هم با این واحدها در بحث کنترل قاچاق کالا همراه هستیم.

خواجه‌ای با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان دماوند هیچ‌گونه دخالتی در جمع‌آوری کالاهای قاچاق در دماوند ندارد، تصریح کرد: اقدام به این کار برای ما ممنوع شده است، ولی اتاق اصناف در گشت‌های مشترک حضور دارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با ابراز تأسف از اینکه عرضه کالای قاچاق در دماوند به حالت اولیه خود در سال 90 برگشته است، اضافه کرد: قاچاق در حال حاضر به تمام اقلام کالاها سرایت پیدا کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]