کد: 13950613110845713

همه آنچه که برای ویزای قبرس باید بدانید

کد: 13950613110845713

http://goo.gl/XfMmdo

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می خواهید به قبرس سفر کنید و در تکاپوی اخذ ویزای توریستی این کشور خوش آب و هوا هستید با ما همراه شوید و گام به گام از باید های و نباید های این مسیر آگاه شوید.

همه آنچه که برای ویزای قبرس باید بدانید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ، در گام اول باید بدانید که در صورت تقاضای ویزای توریستی، مصاحبه انجام خواهد شد و حضور متقاضی الزامی است. وقت مصاحبه به صورت تلفنی داده نخواهد شد و شخص درخواست‌کننده‌ی ویزا، باید برای دریافت وقت ملاقات به‌صورت حضوری به سفارت جمهوری قبرس مراجعه کنید.برای درخواست ویزای قبرس، فرم مربوطه را باید حضوراً از ساختمان اداری سفارت جمهوری قبرس دریافت کنید. چنانچه خانوادگی سفر می‌کنید، برای هر کدام از اعضا باید فرم جداگانه‌ای پر کنید. فرم تقاضای روادید در دو نسخه باید تکمیل شود. 
مدارک موردنیازمدارکی که باید علاوه بر فرم در هنگام انجام مصاحبه، همراه داشته باشید،از همه‌ی مدارک باید یک کپی هم موجود باشد؛ اصل مدارک بعد از مطابقت به شما بازگردانده می‌شود و کپی آن‌ها در پرونده‌ی روادید شما در سفارت قبرس خواهد ماند. کلیه‌ی مدارک فارسی باید با ترجمه‌ی رسمی انگلیسی به سفارت ارائه شوند. این مدارک شامل موارد زیر است:
- شناسنامه؛ به همراه کپی تمامی صفحات. 
- گذرنامه؛  حداقل اعتبار گذرنامه باید شش ماه بعد از پایان ویزای درخواستی باشد. کپی باید از هشت صفحه‌ی اول و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزا خورده، تهیه شود. 
- دو قطعه عکس؛ عکس‌ها باید رنگی، زمینه‌روشن، در ابعاد 4*3 و جدید باشند. 
- اسناد و مدارک مبنی بر مالکیت هر گونه ملک و گواهی موجودی حساب بانکی. 
- پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی و مهرشده به سفارت ارائه شود. 
- معرفی‌نامه از محل کار .ز طریق یک نامه‌ی سربرگ‌دار باید گواهی شود که شما در این محل شاغل هستید یا مالکیت سیستم را دارید. 
- برگه‌ رزرواسیون قطعی هتل. 
- بلیط رفت و برگشت. 
باید ببدانید که بررسی مدارک حداقل یک هفته طول می‌کشد و هزینه‌ی بررسی و صدور ویزا حدود صد و پنجاه هزار تومان خواهد بود و ممکن است بر حسب فصل سفر یا هر مورد دیگر، صدور ویزا چند هفته‌ای بیشتر نیز زمان بخواهد ولی عموماً بعد از یک ماه مشخص می‌شود که متقاضی واجد دریافت ویزا هست و یا خیر.

آدرس سفارت جمهوری قبرس در تهران: تجریش، دزاشیب، خیابان شهید کریمی، شماره 328. 
تلفن: 22219842ـ021 
نشانی اینترنتی : http://www.mfa.gov.cy/mfa/embassies 
ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه، 11-9

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی