اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112285125

جستجوی زنبورداران برای مکمل پروتیینی طبیعی و گیاهی به نتیجه رسید

جایگزین مکمل فرانسوی در بره موم ایرانی

کد: 13950614112285125

http://goo.gl/kX0083

، شهر کرد , (اخبار رسمی): واردات گران قیمت مکمل های پروتئینی با فرمولاسیون کشف شده توسط متخصصین زنبورداری ایران زمین به یک شوخی تبدیل شد. در ادامه نتایج این تحقیقات و آزمایشات خدمت شما ارائه می شود.

تکه های بزرگ کنده شده از بره موم غنی شده با عصاره ی مالت توسط زنبور ها-استقبال از طعم این بره موم

بره موم یا کیک گرده غنی شده با عصاره گندم جوانه زده با مکمل های پروتئینی فرانسوی نه تنها برابری می کند بلکه گیاهی و طبیعی است

به گزارش روابط عمومی به مالت، در پی سیاست های به مالت مبنی بر لزوم تحقیقات در رابطه با تغذیه سالم برآن شدیم تا با زنبورداران همکاری مستمر داشته باشیم و از طریق تامین تغذیه زنبورهای عسل با کیک گرده غنی شده با عصاره گندم جوانه زده سبب افزایش طول عمر این موجودات شویم و عسلی سالم  و با کیفیت تر تولید نماییم چرا که عصاره مالت و عصاره گندم جوانه زده علاوه بر دارا بودن پروتئین ، دارای مقادیر قابل توجهی از انواع ویتامین های گروه ب نیز هستند.

به عنوان اولین مرحله از این آزمایش ، استقبال زنبورعسل ازعصاره مالت خالص را مورد تحقیق و بررسی قرار دادیم .

طی این آزمایش متوجه شدیم که زنبور ها به خوردن عصاره مالت خالص تمایل زیادی نشان نداده اند. بر همین اساس ، در مرحله بعد کیک گرده را با عصاره مالت غنی سازی کردیم و این بار آزمایش را از سر گرفتیم . مشاهد شد که استقبال زنبور ها از کیک گرده غنی شده با عصاره مالت نسبت به عصاره مالت خالص خیلی بهتر بود .

پس از مشاهده استقبال زنبور ها از کیک گرده غنی شده با عصاره مالت ، برآن شدیم تا این بار کیک گرده را با عصاره گندم جوانه زده غنی سازی کنیم .

طی این آزمایش زنبور ها باوجود اینکه کیک گرده غنی شده با عصاره جوانه گندم طعمی متفاوت و جدید داشت ،  در همان 10 دقیقه اول به طرز عجیبی نسبت به خوردن آن از خود تمایل نشان دادند. کیک گرده غنی شده با گندم جوانه زده ازلحاظ پروتئینی و ویتامینی بسیار غنی و کامل می باشد. اگرچه استفاده از شکر برای تامین گلوکز و فروکتوز مورد نیاز زنبورها تا حدی از میزان پروتئین موجود در این کیک گرده می کاهد اما می توان با انجام یک سری محاسبات این میزان پروتئین را بالانس کرد.

پروتئین، اسیدهای آمینه و ویتامین های گروه ب موجود در عصاره گندم جوانه زده تقریبا با مکمل پروتئینی فرانسوی که برای تامین ویتامین هاو پروتئین های مورد نیاز زنبورها مورد استفاده قرار می گرفت برابری میکند.

علاوه بر موارد مذکور عصاره گندم جوانه زده  به سبب خاصیت کشسانی و عسل مانندی که دارد سبب حذف عسل در ترکیب کیک گرده می شود و این از نظر اقتصادی برای زنبورداران بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که عسل به مراتب گرانتر از عصاره می باشد.

یکی از خصوصیات بارز و بسیار مهم عصاره مالت و عصاره گندم جوانه زده به عنوان تغذیه زنبور عسل وجود قند مالتوز (2گلوکز بهم چسبیده )در این مواد می باشد. هنگامی که کیک گرده غنی شده با آب دهان زنبور ترکیب می شود ، مالتوز موجود در عصاره مورد استفاده در کیک گرده هیدرولیز شده و تبدیل به دو گلوکز میگردد و این دقیقا شبیه به پروسه عملکرد شربت فروکتوز مورد استفاده برای تغذیه زنبور عسل در کشور های اروپایی می باشد با این تفاوت که عصاره مالت و عصاره جوانه گندم علاوه بر دارا بودن قند مالتوز حاوی مقادیری فیبر ، مواد معدنی ، نیاسین ، و ویتامین های گروه ب نیز می باشد.

لازم به ذکر است که فیبر موجود در عصاره مالت و عصاره جوانه گندم نه تنها برای زنبور مضر و یبوست آورنیست بلکه مفید و محرک روده  نیز محسوب می گردد.

نکته دیگر در رابطه با این عصاره ، طبیعی و گیاهی بودن این محصول می باشد که در نهایت منجر به تولید عسلی کاملا سالم و طبیعی و افزایش طول عمر زنبور عسل  می گردد.

از طرفی گلوتن موجود در عصاره گندم جوانه زده نسبت به گلوتن هایی که زنبورداران خریداری میکنند،راحت الهضم و به صرفه تر می باشد.

تمامی مراحل این نتایج حاصل از این آزمایش  اعم از تخم ریزی بیشتر ملکه ، کار منظم و بیشتر زنبور های کارگر، استقبال زنبور ها از کیک گرده و .. به خوبی در این عکس ها مشهود است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی