اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113206024

حرم رضوی میزبان «روزهای بیقراری» شد

کد: 13950614113206024

http://goo.gl/Ssn9ML

، تهران , (اخبار رسمی): تصویربرداری مجموعه «روزهای بیقراری» با حضور سارا صوفیانی در مشهد مقدس و حرم رضوی به پایان رسید.

حرم رضوی میزبان «روزهای بیقراری» شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سیما، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی با ضبط یک سکانس ویژه در حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور سارا صوفیانی از بازیگران اصلی به پایان رسید.

در این سکانس ویژه که سارا صوفیانی به عنوان تک بازیگر اصلی حضور داشت، سکانس‌هایی خاص در حرم رضوی به تصویر کشیده شد. «روزهای بیقراری» در 5 استان تهران، اصفهان، همدان، مازندران و خراسان رضوی تصویربرداری شده است.

طبق اعلام امیرحسین شریفی، تنها دو سکانس از این مجموعه با حضور ابوالفضل پورعرب باقی مانده است که سکانس فینال نقش شخصیت کاویان با بازی پورعرب، ظرف‌ روزهای آینده در اطراف تهران تصویربرداری خواهد شد و بازی سایر بازیگران به پایان رسیده است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پخش «روزهای بیقراری» در فصل پاییز از طریق یکی از شبکه‌های سراسری تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

تهیه‌کننده «روزهای بیقراری» همچنین با تشکر از زحمات تمام کسانی که در ساخت این مجموعه گروه تولید را یاری کردند، گفت: «روزهای بیقراری» به لحاظ تولید جزو آثار سخت نمایشی سیما محسوب می‌شود که در 5 استان مختلف تصویربرداری انجام شد و جا دارد از حمایت دکتر دارابی معاونت محترم امور استانها و سایر مدیران زیر مجموعه این معاونت و مسئولانی که در شهرهای تهران، اصفهان، همدان، مازندران و مشهد مقدس و بخصوص مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی که ما را یاری کردند تا این سریال به سرانجام برسد قدردانی می‌کنم.

پژمان بازغی، سارا صوفیانی، الهام حمیدی، کامران تفتی، بازیگر خردسال سمیه فانی و با حضور ابوالفضل پورعرب بازیگران اصلی مجموعه «روزهای بیقراری» هستند.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری رسول خدابنده لو، مدیر صدابرداری: حسین غفاری، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس: پدرام هادیان، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه کننده: امیر حسین شریفی به سفارش حوزه معاونت سیمای استانها.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها