اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113375567

قهرمانان المپیک ریو با رییس مجلس دیدار کردند

مراسم تجلیل از مدال‌ آوران در خانه ملت

کد: 13950614113375567

http://goo.gl/cYgOns

، تهران , (اخبار رسمی): قهرمانان و مدال آوران در المپیک 2016 ریو، صبح امروز در خانه ملت حضور پیدا کرده و با دکتر علی لاریجانی رییس مجلس دیدار و گفتگو کردند.

مراسم تجلیل از مدال‌ آوران در خانه ملت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک 2016ریو، با حضور دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی رییس مجلس در خانه ملت برگزار شد.کاروان ورزشی ایران با نام امام رضا(ع) در المپیک 2016 ریو در 14 رشته شرکت کرد که 8 مدال ( 3 طلا، یک نقره و 4 برنز ) برای کشورمان در رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو بدست آمد.کیانوش رستمی و سهراب مرادی قهرمانان طلایی وزنه برداری  به همراه حسن یزدانی دارنده مدال طلا در کشتی آزاد، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره، سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی، حسن رحیمی در کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در تکواندو توانستند ایران را صاحب 4 مدال برنز کنند.

علاوه بر قهرمانان المپیکی، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزیر ورزش، روسای فدراسیون ها  و همچنین علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است؛ قهرمانان المپیک ریو با دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گفت و گو کردند و رییس مجلس شورای اسلامی هم قول داد در آینده ای نزدیک مشکلاتی که مدال آوران المپیکی دارند را هر چه سریعتر و با اقدامی ویژه حل کند.

لازم به ذکر است؛ دکتر لاریجانی پیش از سفر ورزشکاران به المپیک ریو از اردوی آماده سازی تیم‌های ورزشی اعزامی به این رقابت‌ها هم بازدید کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش