اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113455039

بررسی کمپین های بازگشت به مدرسه در جهان و ایران

بازاریابی ماه مهر با نوستالژی،همشاگردی سلام!

کد: 13950614113455039

http://goo.gl/3a1syC

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین بازگشت به مدرسه، دومین کمپین بازاریابی و فروش در ایالات متحده امریکا پس از کمپین های سال نو است و به آن بازگشت به بیزینس هم میگویند.

همشاگردی سلام!

کمپین بازگشت به مدرسه، فرصتی استثنایی برای فروش محصولات مرتبط و همچنین ایجاد برند آگاهی برای بازیگران جدید است

به گزارش روابط عمومی شرکت صباسل، درواقع این کمپین فرصتی استثنایی برای فروش محصولات مرتبط و همچنین ایجاد برند آگاهی برای بازیگران جدید است.
در ایران نیز نمایشگاه‌های پاییزه و خاص ارائه محصولات مرتبط با مدرسه مدت هاست که در بیشتر شهرها برگزار میشود اما کسب و کارهای دیجیتالی، امسال، کمپین هایی با همین نام اجرا کرده اند.
در این یادداشت ابتدا چند نکته مهم در رابطه با اجرای این کمپین ها اشاره شده و سپس نگاهی داریم به کمپین‌های بازگشت به مدرسه، سه فروشگاه اینترنتی ایرانی؛ دیجی کالا، بامیلو و مدیسه.
گروه هدف
دانش آموزان و دانشجویان، گروه هدف اصلی این کمپین‌ها هستند. این دسته نه تنها در خرید کالاهای مرتبط با خودشان به صورت مستقیم دخالت می‌کنند، بلکه در خریدهای خانواده نیز موثرند. امروز نوجوانان و جوانان، ارتباط بهتری با کالاهای دیجیتال دارند و آنها را بسیار بهتر از پدرها و مادرها می‌شناسند و معمولا در این زمینه تصمیم‌ساز هستند.
این گروه اما یک دسته نیستند، سبد خرید کودکی که به کودکستان میرود، دانش آموز دبستانی و دبیرستانی و یک دانشجو با هم کاملا متفاوت است.
غفلت از مادرها، یک اشتباه جبران ناپذیر است. سلیقه زنانه در هر نوع خرید قابل تصور، تاثیر گذار است.
 

شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های بازی
این روزها متاسفانه یا خوشبختانه همه راه‌ها به شبکه‌های اجتماعی ختم می‌شود. تولید محتوای مناسب مثلا توصیه‌هایی برای شیک‌پوشی در مدرسه و .. کاری است که ناگزیر از انجام آن هستید. 
و اما لانه‌ی زنبور کجاست؟ 
نوجوان‌ها و جوان‌ها بازی می‌کنند، خیلی هم بازی می‌کنند. محصولاتتان را داخل اپلیکیشن‌های بازی تبلیغ کنید تا مستقیم برسد به دست صاحبش.
 

سازمان‌های خیریه مرتبط با کودکان
این زمان، زمانی‌ست که خانواده‌ها توجه زیادی به بچه‌ها و کودکانشان دارند؛ زمان طلایی برای جلب توجه آن¬ها به کودکان بی-سرپرست، بدسرپرست، بیمار و نیازهایشان.
خرید مدرسه یا خرید خانه؟
معمولا دو هفته قبل از مدرسه، زمانی‌ست که خانواده‌ها از سفر برگشتند و علاوه بر خرید مدرسه، معملا به برطرف کردن ایرادهای خرد و ریز منزل هم می‌پردازند، کالاها و خدمات مربوط به تاسیسات منزل را در این بازه تبلیغ کنید.

بازگشت به مدرسه-دیجی کالا
دیجی کالا تا شروع بازگشایی مدارس، تا 50 درصد روی کالاهای متفاوت، تخفیف می¬دهد. غول خریدهای اینترنتی ایران، بازار هدفش را در این کمپین به سه دسته تقسیم کرده؛ ویژه دانش آموزان، ویژه دانشجویان و ویژه معلمان و اساتید. 
دسته بندی ریزتری نیز وجود دارد. به شکلی هوشمندانه اکثریت کالاهای دیجی کالا در این کمپین گنجانده است.

بوی ماه مهر – بامیلو
بامیلو تا 50 درصد تخفیف برای کالاهایش درنظر گرفته و همچنین دسته بندی مناسبی برای عرضه کالاهایش در این کمپین در تعریف کرده است.

پیش به‌سوی مدرسه – مدیسه
مدیسه، لوازم‌التحریر، کیف و کوله پشتی را با تخفیف در این کمپین قرار داده است.  البته بیشتر شبیه اعمال یک فیلتر روی کالاهاست و یک کمپین هدفمند را تداعی نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]