اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113565059

ایران تندر جشنواره عید تا عید را به مناسبت اعیاد برگزار می‌کند

ارایه تخفیف برای اشتراکات سامانه

کد: 13950614113565059

http://goo.gl/zd8CdI

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره عید تا عید شرکت ایران تندر به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر از تاریخ 22 شهریورماه آغاز می‌شود.

ارایه تخفیف برای اشتراکات سامانه

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران تندر، جشنواره تخفیف‌های ویژه سرویس های این شرکت با عنوان جشنواره عید تا عید به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر از تاریخ  22 شهریورماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند اشتراکات سامانه و ایمیل یکساله را از سامانه ثبت نام ایران تندر با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.

لیدا اکبری مدیریت فروش شرکت ایران تندر مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

لیدا اکبری به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: کد تخفیف bt95 به منظور اعمال در فرم ثبت نام آنلاین در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند بصورت آنلاین فرآیند ثبت نام و فعالسازی سرویس مورد نظر خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت ایران تندر در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده، بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارامد است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ایران تندر به نشانی www.etender.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]