اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113575059

به همت شرکت ایران تندر برگزار می شود

دوره آموزشی کارشناس خبره مناقصات

کد: 13950615113575059

http://goo.gl/95RkxK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایران تندر دوره آموزشی تربیت کارشناس خبره مناقصات را با حضور مهندس جهاندیده در تاریخ 17 شهریورماه برگزار می‌کند.

دوره آموزشی کارشناس خبره مناقصات

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران تندر، دوره آموزشی تربیت کارشناس خبره مناقصات با حضور  مهندس جهاندیده در تاریخ 17 شهریورماه به میزبانی دفتر نمایندگی اقدسیه توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مهندس کلاته مدیر عامل شرکت ایران تندر هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مناقصه گران بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت مناقصات، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

مهندس کلاته درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی گفت: در این دوره فقط نکات کاربردی شرکت در مناقصات تدریس می شود و به بررسی چند مناقصه اخیر در حوزه نفت ، ابنیه و خدمات خواهیم پرداخت.

وی مدرسین دوره آموزشی تربیت کارشناس خبره مناقصات را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مهندس جهاندیده و دکتر روشنی همگی از متخصصینی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

مدیرعامل ایران تندر در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: با توجه به نتایج نظر سنجی های اخیر انشالله مهرماه 3 دوره آموزشی جدید برگزار خواهیم کرد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ایران تندر به نشانی www.etender.ir مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]