اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113745517

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه :

دریافت حق سرویس از مشتریان خلاف قانون است

کد: 13950615113745517

http://goo.gl/7NEbGa

، تهران , (اخبار رسمی): به تمام فروشندگان دل، جگر و قلوه ابلاغ کردیم که حق دریافت حق سرویس از مشتریان را ندارند.

دریافت حق سرویس از مشتریان خلاف قانون است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، غلامحسن شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه در گفت و گو با تاکید بر این که دریافت حق سرویس از مشتریان خلاف قانون است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد، گفت: هیچ یک از فروشندگان دل، جگر و قلوه از مشتریان حق سرویس دریافت نمی کنند.

وی ضمن اشاره به وجودِ 400 واحد صنفی دارای جواز کسب، افزود: به تمام واحدهای صنفی ابلاغ شده است که نباید از مشتریان حق سرویس دریافت شود. 

شیرازی با تاکید بر اینکه هیچ گونه گزارش مردمی و شکوائیه ای از بابت دریافت حق  سرویس از مشتریان به اتحادیه  نرسیده است،  تصریح کرد:  در صورتی که از مشتریان به صورت غیرقانونی حق سرویس دریافت شود، می توانند با مراجعه به اتحادیه از آن واحد صنفی شکایت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]