اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114640037

به دلیل پرداخت تسهیلات توسط پست‌ بانک‌ ایران

تقدیر از بانک اشتغالزا

کد: 13950615114640037

http://goo.gl/i8tEKI

، تهران , (اخبار رسمی): فرماندار شهرستان باغملک از پست‌بانک‌ایران به‌‌جهت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی و حمایت از صاحبان مشاغل کوچک و خدمت‌رسانی درمناطق محروم و روستائی تقدیر کرد.

پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک لطیف حیائی‌اهوازی، فرماندار شهرستان باغملک در مراسم افتتاح باجه نمایندگی خدمات‌بانکی صیدون شهرستان باغملک با ابراز خرسندی از ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های بانکی توسط این بانک درسطح کشور تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مناطق روستائی و محروم، کار بزرگی است که کارکنان پست‌بانک‌ایران به خوبی آن را انجام می‌دهند.

در این مراسم نیز عباس استواری، مدیر شعب پست بانک استان خوزستان نیز در این مراسم هدف اصلی این بانک در مناطق کم‌برخوردار بانکی را خدمتگذاری به روستائیان برای دسترسی سریع و آسان به خدمات متنوع بانکی، مهاجرت‌ معکوس و اشتغال‌زائی عنوان کرد و آن را افتخاری برای این بانک برشمرد.

بر اساس این گزارش باجه نمایندگی خدمات بانکی صیدون با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال و با حضور فرماندار و دادستان شهرستان باغملک و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صیدون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه