اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114775541

یک نرم افزار رایگان ارایه می دهد

تورلیدر رایگان در گوشی شما

کد: 13950615114775541

http://goo.gl/dAH45D

، تهران , (اخبار رسمی): visit a city نام یک نرم‌ افزار موبایلی است که می‌ تواند کار شما را در سفر و گردش در شهرهای مختلف دنیا راحت کند.

تورلیدر رایگان در گوشی شما

برای استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت ندارید و می ‌توانید به صورت آفلاین به نقشه ‌ها و اطلاعات دسترسی داشته باشید

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، اکثر افراد هنگام برنامه‌ریزی برای سفر، ترجیح می‌دهند به شهری سفر کنند که با راه و چاه آن آشنا هستند و یا دوست و آشنایی در آن دارند. چرا که گشتن و پیدا کردن مکان‌های دیدنی در هر شهر، علاوه بر خسته کردن شما، باعث می شود وقت زیادی را در سفر تلف کنید.

visit a city نام یک نرم‌ افزار موبایلی است که می‌ تواند کار شما را در سفر و گردش در شهرهای مختلف دنیا راحت کند. این  اپلیکیشن که به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس قابل استفاده است، تا حد ممکن در سفر شما را راهنمایی و جاذبه‌ های توریستی هر شهر را به شما معرفی می‌ کند.

مهم تر از همه اینکه برای استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت ندارید و می ‌توانید به صورت آفلاین به نقشه ‌ها و اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن شما می‌ توانید با ثبت برنامۀ سفر خود در سیستم این اپلیکیشن، از راهنمایِ مسیرِ این برنامه (Navigator)، به صورت آفلاین در پیدا کردن مسیرها و مکان‌ های مورد نیازتان استفاده کنید.

از طرف دیگر شما در برنامه visit a city، به صورت رایگان به بیش از هزار راهنمای سفر که توسط افراد حرفه‌ ای طراحی شده است دسترسی دارید و می ‌توانید با استفاده از تجربه ها و توصیه ‌های این افراد، سفر را برای خودتان دلنشین‌ و مفرح ‌تر کنید.

در این اپلیکیشن شما پس از انتخاب شهر مورد نظرتان، می ‌توانید جاذبه ‌های توریستی، مکان‌ های جالب، کارهایی که می‌ توانید در این شهر انجام دهید، نقشه شهر و توصیه ‌های جزئی‌ ای که در بازدید از هر شهر کمکتان می ‌کند را ببینید.

از دیگر ویژگی ‌های دیگر این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اطلاع از قیمت بلیت و ورودی موزه‌ ها
اطلاع از زمان بازگشایی و تعطیلی مکان ‌های دیدنی
اطلاع از تخفیف‌ های ویژه برای بازدید از مکان‌ های توریستی
اطلاع از نحوه استفاده و  وسایل حمل‌‌‌ونقل عمومی در شهرها
دانلود نقشۀ شهرهای مختلف
داشتن پروفایل برای ثبت برنامۀ شخصی خودتان در سفر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]