اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115185364

مدیر عامل بانک قوامین خبر داد

نقشه راه بانکداری بر اساس مدیریت هزینه

کد: 13950615115185364

http://goo.gl/STgMmq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک قوامین گفت: مدیریت هزینه به عنوان یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی بایستی سرلوحه کار همه بنگاه های اقتصادی بالاخص نظام پولی و مالی کشور قرار گیرد.

نقشه راه بانکداری بر اساس مدیریت هزینه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، غلامحسین تقی نتاج مدیرعامل این بانک در مراسم معارفه مدیر کل جدید استان البرز و در جمع مدیران و روسای شعب این استان ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی می بایستی در تک تک افراد جامعه، در سطح بنگاه ها و سازمان و نهایتاً در سطح حاکمیتی کشور به یک باور ملی برسد و در واقع نهادینه شود و این زمانی تحقق می یابد که همه ما به عنوان یک اصل مهم در زندگی آن را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به اینکه مدیریت هزینه به معنای هزینه کردن نیست خاطرنشان کرد: چرخ های اقتصادی بایستی بچرخد و این نیازمند هزینه است اما این هزینه ها باید مدیریت شود و مدیریت هزینه به معنای هوشمند کردن هزینه و رعایت اصل فایده و اثر بخش بودن آن هزینه ها است.

عضو هیات مدیره بانک قوامین یکپارچگی و هدفمندی را یکی دیگر از ضرورت های سازمان جهت پویایی و جاودانگی خواند و یادآور شد: منافع فردی می بایستی همراه منافع سازمان و منافع جمعی باشد و باید تلاش کنیم که از هدر رفت ها جلوگیری کنیم. مسلماً این هدر رفتن ها مشمول همه چیز می شود و همه در هر رده سازمانی باید تلاش کنیم همراه منافع فردی و جمعی در بستر مدیریت جهادی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه