اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115475517

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی:

میوه فروخته شده پس گرفته شود

کد: 13950616115475517

http://goo.gl/vf7t7Y

، تهران , (اخبار رسمی): نصب تابلوی جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود، خلاف قانون است، و باید میوه های فروخته شده پس گرفته می شود.

میوه فروخته شده پس گرفته شود

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین مهاجران رئیس ااتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از صدور اطلاعیه ای به واحدهای صنفی میوه فروشی خبر داد و گفت: به تمام واحدهای صنفی میوه فروشی اطلاعیه صادر شد که در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور دوری از هر گونه تنش میان فروشندگان و خریداران، اجناس فروخته شده را که از سوی مشتریان پس آورده می شود، پس بگیرند.  

وی با بیان اینکه نصب تابلوی “جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود”، خلاف قانون و اخلاق حرفه ای است، افزود: در صورتی که مشتری پس از خرید متوجه وجود عیبی در اجناس شود، حق دارد که آن جنس را به فروشنده پس بدهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در عین حال با اشاره به این مطلب که  برخی میوه ها همچون انگور به محض آنکه از جعبه به ظروف منتقل می شوند، دچار تلفات ریزش می شوند و از شادابی می افتند، افزود: اگرچه فروشندگان با پس گرفتن اجناس تا حدودی دچار ضرر و زیان می شوند اما قاعدتا همه می دانیم که پس آوردن اجناس از سوی مشتریان، اتفاقی نادر است و در صورتی که فروشنده جنس را پس نگیرد، تنش به وجود خواهد آمد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]