اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115705039

سرویس های مکان محور چه امکاناتی دارند

نقشه رایگان تمام دنیا در تلفن همراه

کد: 13950616115705039

http://goo.gl/KQwh1e

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن نقشه تمام دنیا در تلفن همراه آن هم به صورت رایگان، یک دهه پیش غیر قابل تصور که هیچ به توهم شبیه بود. امروز اما، سرویس‌های مکان محور در لیست اپلیکشن­ های اکثریت گوشی‌های هوشمند است.

جست‌وجو نگاهی اجمالی به سرویس های مکان محور

به گزارش روابط عمومی صباسل، سرویس‌های مکان محور و شبکه­ های اجتماعی مبتنی بر آن‌ها رشد آرامی در ایران داشتند. هرگز شاهد تب همه­ گیر در استفاده از آنها نبودیم. شاید دلیلش ایجاد احساس ناخوشایند مدام زیر نظر بودن است؛ زمانی که گوگل، فوراسکوئر یا سوارم می داند کجا هستیم و بودیم و حتی از کجا گذر کرده ایم.

این حس ناخوشایند اما زمانی به احساس لذت تبدیل می­ شود که یک مسیر خلوت در اوج ترافیک پیدا می‌کنید یا رستورانی دنج برای گذراندن یک بعدازظهر آرام و …

چند ساعتی با مکان محورها آشتی کنید و امتحانشان کنید. با گوگل مپ (Google Map) به پاریس سفر کنید. با فوراسکوئر (ّFoursquare)، نظر کاربران را در مورد کافه لیم، بخوانید. از فوداسپاتینگ (Food Spotting) یک رستوران ایتالیایی خوب پیدا کنید. با سوارم (Swarm) محل فعلی خود را اعلام کنید. با ویز (Waze) مسیر یابی کنید. نقشه تهران را برای استفاده آفلاین از سایجیک (Sygic) دانلود کنید.

سراغ اپلیکیشن های ایرانی هم بروید؛ فیدیلیو (Fidilio)، چاشنیک (Chashnik) و کی کجاس (Kikojas) که به تازگی منتشر شده است. اپلیکشن های پسیو که تنها نقشه شهر تهران یا چند شهر دیگر را دارند یا مثلا شامل نقشه خطوط مترو می شوند و .. نیز در کافه بازار زیادند.

بعد از همه خوبی ها و آسایشی که مکان محور ها برای ما به ارمغان می آورند، هنوز یک سوال باقی است. آیا اگر مکان بودنمان در لحظه در در دسترس باشد، باز هم در امانیم؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی