اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115730212

از هنرهای تجسمی تا بازاریابی درترم پاییزه برگزار می شود

تخفیف استثنائی دوره های آموزشی

کد: 13950616115730212

http://goo.gl/OwdnXw

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه ایده برای ترم پاییزی خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه هنرهای تجسمی و همچنین بازاریابی کرده است.

تخفیفات استثنائی دوره های اموزشی ترم پاییزایده

دردوره های آموزشی ترم پاییز مدرسه هنر،تبلیغات و ارتباطات ایده باتخفیفات استثنائی ثبت نام کنید.‌با ارائه کارت دانشجویی از 20 % تخفیف و بهره مند شوید.

به گزارش روابط عمومی موسسه ایده، هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیز گفته می‌شود، آن گروه از هنرهای مبتنی بر طرح است.هنرمند تجسمی به‌شخصی اطلاق می‌شود که در زمینه هنرهای زیبا، هنرهای دستی و هنرهای کاربردی فعالیت می‌کند.موسسه ایده کلاس هایی را در این زمینه برگزار کرده است.فیلمسازی انیمیشن ، طراحی گرافیک، موشن گرافیک، کمیک استریپ، نقاشی دیجیتالی، تصویرسازی، عکاسی، طراحی و نقاشی، خط و نقاشی، طراحی جواهرات رشته های آموزشی این دوره است.

به همین صورت‌هیچکس نمی‌تواند در دنیای ‌امروز بدون برقراری ارتباط زندگی کند.ما برای برآورده شدن نیازهای روزمره خود باید ارتباط برقرار کنیم.بطور کلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی ترفیع در بازاربه حساب می‌آیند.به همین خاطر موسسه ایده در نظر دارد تا در جهت رشد و توسعه تبلیغات و ارتباطات کلاس های آموزشی در این راستا برگزارکند.

مدیریت کسب و کار، مدیریت بازاریابی، مدیریت تبلیغات، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی، مدیریت امور مشتریان، مدیریت رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی تخصصی رسانه های تبلیغاتی،برنامه ریزی تخصصی کمپین های جامع تبلیغات و بازاریابی و فروش از رشته های آموزشی این دوره است.

 در دوره های آموزشی ترم پاییز مدرسه هنر، تبلیغات و ارتباطات ایده با تخفیفات استثنائی ثبت نام کنید.‌

با ارائه کارت دانشجویی از  20 درصد  تخفیف و دیگر خدمات آموزشگاه ایده بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]