اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301150212

فصل ورکشاپ رایگان ایده برای توسعه مهارت‌های فردی و کسب‌وکار

فصل ورکشاپ رایگان ایده، گنج‌هایی برای کسب و کار

کد: 13970329301150212

https://goo.gl/NryKCY

، تهران , (اخبار رسمی): مدرسه ایده در جهت رسالت خود مبنی بر حمایت از هنرهای تجسمی و همچنین به روز رسانی تخصص‌های موجود علاقه‌مندان و توسعه کسب‌وکارهای نوپا و سنتی، در نظر دارد فصل ورکشاپی را به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار کند تا با اصول و مبانی این امر آشنا شوند.

فصل ورکشاپ رایگان ایده، گنج‌هایی برای کسب و کار
فصل ورکشاپ رایگان ایده، گنج‌هایی برای کسب و کار

ورکشاپ حوزه بازاریابی دیجیتال و برندینگ، حوزه طراحی داخلی و عکاسی ورکشاپ، ایندیزان و فتوشاپ و ایلاستریتور در این فصل ورکشاپ مدرسه ایده، برگزار خواهد شد

فصل ورکشاپ مدرسه ایده از تاریخ 4 تا 14 تیر ماه در محل مدرسه ایده برگزار خواهد شد.

این فصل ورکشاپ مدرسه ایده، شما را با فنونی که برای ایجاد و توسعه کسب‌و‌کارتان نیاز دارید آشنا خواهد کرد. این دوره 7 ورکشاپ رایگان که تلاش شده حوزه وسیع و مناسبی از تخصص‌های لازم را پوشش دهد را شامل می‌شود.

برای شروع و معرفی کسب و کارها ورکشاپ حوزه بازاریابی دیجیتال و برندینگ، برای چینش و عکاسی از محصولات و فضای خدمات، حوزه طراحی داخلی و عکاسی و برای تولید محتواهای دیجیتال لازم و همچنین اوراق اداری و پوستر‌ها، ایندیزان و فتوشاپ و ایلاستریتور برگزار خواهد شد.

اگر علاقه‌مند به توسعه کسب و کار و یا حتی معرفی خودتان به کارفرما هستید دوره مدیریت برند و تبلیغات با تدریس استاد برند سازی مجرب، آرش سلطانعلی را از دست ندهید.

اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال وارد شوید و از مزایای دیجیتال مارتینگ بهره ببرید دوره دیجیتال مارکتینگ با تدریس افشین صمدیان، دانش آموخته  CIMو مدیر پروژه  مارکتینگ بسیاری از پروژه‌های خارج از کشور برای شما بسیار کاربردی است.

اگر نمی‌توانید محصولات و خدمات‌تان را در دنیای تصویر محور کنونی به خوبی معرفی کنید و یا علاقه‌مند به ورود به دنیای عکاسی هستید، دوره فنون عکاسی با تدریس حشمت ایمانی، استاد با تجربه مدرسه ایده را امتحان کنید.

اگر مایلید از طراحی داخلی و دکوراسیون چیزی بدانید و وارد بازار کار بسیار وسیع این رشته شوید، استاد مقصودی و استاد جهانشاهی در این دوره‌ها دانش بی بدیل خود را در کارگاه طراحی داخلی و دکوراسیون به علاقه‌مندان هدیه می‌دهند.

و بخش مهمی از هر کسب و کار دانستن چند نرم افزار پایه گرافیک است که در کارگاه‌های استاد محسن زاده که به روشی بسیار نوین و سریع شخص را در انجام پروژه‌های ایندیزاین، فتوشاپ و ایلاستریتور تا حد حرفه‌ای راهنمایی خواهد کرد، شرکت کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند از آدرس زیر، در این ورکشاپ‌ها ثبت نام کنند.

لینک ثبت نام در فصل ورکشاپ‌ها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]