اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132450212

امکانات ویژه دوره های آموزشی معرفی شد

ضرورت استفاده از آموزش در دنیای امروزه

کد: 13950631132450212

https://goo.gl/mKrHrc

، تهران , (اخبار رسمی): برای سهولت استفاده همه اقشار جامعه از امر آموزش مدرسه هنری تبلیغاتی ایده،امکانات ویژه ای را برای استفاده علاقمندان در نظر گرفته است.

ضرورت استفاده از آموزش در دنیای امروزه

به گزارش روابط عمومی موسسه ایده، امروزه آموزش نقش مهمی در پیشرفت جوامع بشری دارد و منجربه پیشرفت وارتقای کشورها و ملت ها می شود.اگر مسئولین آموزش را در اولویت برنامه های اجرایی خود قرار دهند.خیلی زود شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه کشورها چه ازلحاظ اقتصادی چه فرهنگی و اجتماعی خواهیم شد.

برای سهولت استفاده همه اقشار جامعه از امر آموزش، مدرسه هنری تبلیغاتی ایده،امکانات ویژه ای را برای استفاده علاقمندان عزیز در نظر گرفته است.

در همین راستا50 درصد تخفیف ثبت نام کلیه رشته ها و دوره های آموزشی پیوسته در زمینه مدیریت کسب وکار،بازاریابی وارتباطات تا یکم مهرماه تمدید شده است.برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما درایده با شماره های 88823625 - 88823387 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان