اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970205292800212

پوسترهای طراحان گرافیک برجسته جهان را در هفته گرافیک در «گالری ایده» ببینید

نمایشگاه پوسترهای طراحان گرافیک برجسته جهان به مناسبت روز جهانی گرافیک

کد: 13970205292800212

https://goo.gl/eLBfLg

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی دعوتی پوستر به مناسبت روز جهانی طراحی گرافیک جمعه 7 اردیبهشت‌ماه 1397 ساعت 17 در گالری ایده گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه تعداد 58 پوستر مدعو از ایران و سراسر جهان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه پوسترهای طراحان گرافیک برجسته جهان به مناسبت روز جهانی گرافیک
پوستر نمایشگاه روز جهانی گرافیک در موسسه ایده

نمایشگاه پوسترهای طراحان گرافیک برجسته جهان در روز گرافیک، جمعه 7 اردیبهشت 1397 در گالری ایده برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه تعداد 58 پوستر مدعو از کشورهای مختلف حضور دارند.

شایان ذکر است در کنار این آثار،  آثاری از کامبیز درمبخش، فرزاد ادیبی، کوروش پارسانژاد، بهزاد شیشه‌گران، ایرج میرزا علیخانی، آرش سلطانعلی، ناصر نصیری، اونیش امین‌الهی، اردشیر میر‌منگره، حسین محمدی‌وحیدی، سیروس سلیمی، محمد اردلانی، مهدی محمدی، داریوش مختاری و مهردخت دارابی از ایران  و همچنین تعدای از پوسترهای برگزیده بخش ورکشاپ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است دبیر این رویداد آرش سلطانعلی است، دبیری بخش بین‌الملل آن را حسین محمدی وحیدی بر عهده دارند و پوستر این رویداد اثر Stefan Lechwar از لهستان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از 7 تا 11 اردیبهشت‌ماه به گالری ایده واقع در تهران٬ خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک 26مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88348720 – 88348723 تماس بگیرند.

در این نمایشگاه آثاری از Milton Glaser و Scott Laserow از آمریکا، Armando Milani و Michal Batory از فرانسه، Faldin Alexander و Serge Serov از روسیه، Andrew Lewis از کانادا، Stephan Bundi و Niklaus Troxler از سوئیس، Xavier Bermudez و Adan Paredes Barrera از مکزیک، Finn Nygaard از دانمارک، Maria Papaefstathiou از یونان، István Horkay از مجارستان، Helen baranovska از اوکراین، Francesco Mazzenga از ایتالیا، German Jimenez از اسپانیا، Arafat Al Naim از امارات، Byoung il Sun از کره جنوبی، Christopher Scott و David Jimenez از اکوادور، Dogan Arslan از ترکیه، Fabián Carreras از آرژانتین و هنرمندان و گرافیست‌هایی از دیگر کشورها به نمایش گذاشته شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]