اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119670212

مهمترین فعالیت های موسسه ایده اعلام شد

حمایت از استعدادها وارتقای کیفی دوره های آموزشی

کد: 13950620119670212

https://goo.gl/92Y80w

، تهران , (اخبار رسمی): دستاوردهای موسسه فرهنگی، آموزشی ایده، به عنوان یکی از مراکز فعال حوزه فرهنگ، هنر و تبلیغات در سال 94 تشریح شد.

حمایت از استعدادها وارتقای کیفی دوره های آموزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی،آموزشی وپژوهشی ایده،  کشف وحمایت از استعدادهای جوان و ارتقای سطح کیفی دوره های آموزشی و انتشار آثار پژوهشی همچنان از اولویت های این موسسه است. موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ایده، این موسسه شامل چهار بخش مدرسه هنری، مدرسه تبلیغات، گالری و انتشارات  فعالیت خود را از سال 1387 در قالب موسسه‌ای خصوصی آغاز کرده است و در7 سال گذشته سعی داشته به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه فرهنگ، هنر و تبلیغات، عملکردی مستمر، کاربردی، موثر و با کیفیتی ماندگار ارائه دهد که در این زمینه به دستاوردهای ارزشمندی نیز دست یافت.

بر اساس این گزارش، ازعمده فعالیت‌ها و دستاوردهای موسسه ایده در سال  1394 می توان به برگزاری دوره‌های آموزشی در مدرسه ایده، نمایشگاه‌های هنری در گالری ایده و برپایی بیش از 20 نمایشگاه نقاشی، طراحی، عکاسی، گرافیک، تصویرگری و … به صورت انفرادی و گروهی اشاره کرد.

همچنین برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی ایده و نشست‌ و همایش‌ تخصصی حوزه هنرهای تجسمی و هنرهای مفهومی (برای ارائه دانش روز و آخرین دستاوردهای عرصه هنرهای تجسمی) و  تولیدات فرهنگی هنری در انتشارات ایده از دیگر رویدادها بوده است.

انتشار سه عنوان از مجموعه «یاد» با عناوین «علی حاتمی»، «احمد محمود» و «صمد بهرنگی» و انتشار کتاب «بازاریابی ورزشی» هم رویدادهای حوزه نشر این مجموعه بوده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان