اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301200212

تغییر زمان نشست تخصصی کیوریتوری و گالری گردانی

زمان برگزاری نشست تخصصی کیوریتوری و گالری گردانی تغییر کرد

کد: 13970329301200212

https://goo.gl/457Uow

، تهران , (اخبار رسمی): به دلیل همزمانی این نشست تخصصی با جشن نقش بهار تهران و استقبال همزمان علاقه‌مندان از هر دو رویداد، زمان نشست تخصصی کیوریتوری یا گالری گردانی به پنجشنبه 6 تیرماه 97 ساعت 17:00 تغییر کرد. موسسه ایده امیدوار است این تغییر زمان و عدم همپوشانی، با حضور و امتنان بیشتر همه علاقه‌مندان همراه شود.

زمان برگزاری نشست تخصصی کیوریتوری و گالری گردانی تغییر کرد.
زمان برگزاری نشست تخصصی کیوریتوری و گالری گردانی تغییر کرد

به دلیل همزمانی این نشست تخصصی با جشن نقش بهار تهران و استقبال همزمان علاقه‌مندان از هر دو رویداد، زمان نشست تخصصی کیوریتوری یا گالری گردانی به پنجشنبه 6 تیرماه 97 ساعت 17:00 تغییر کرد

 به دلیل همزمانی این نشست تخصصی با جشن نقش بهار تهران که با همکاری وزارت ارشاد و شهرداری تهران و آموزشگاه‌های هنری تهران برگزار می‌شود و استقبال همزمان علاقه‌مندان از هر دو رویداد در حوزه هنرهای تجسمی، زمان نشست تخصصی کیوریتوری یا گالری گردانی به پنجشنبه 6 تیرماه 97 ساعت 17:00 تغییر کرد.

در این نشست مجید ملانوروزی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی که سابقه همکاری با کیوریتورهای بین‌المللی در بی‌ینال ونیز را دارد در کنار نادر سیحون گالری دار، جمشید حقیقت شناس هنرمند و مدیرهنری، جاوید رمضانی منتقد هنری به بیان دیدگاه‌ها و تجربیات خود از این حرفه و روش‌های صحیح کیوریتوری می‌پردازند.

موسسه ایده امیدوار است این تغییر زمان و عدم همپوشانی دو اتفاق مهم در هنرهای تجسمی، با حضور و امتنان بیشتر همه علاقه‌مندان همراه شود.

این نشست تخصصی به صورت آزاد و عمومی روز 6 تیر در محل جدید گالری ایده واقع در کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ میزبان علاقمندان به هنر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی