اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116085464

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی:

قزل آلا گران شد

کد: 13950616116085464

http://goo.gl/evIMRn

، تهران , (اخبار رسمی): در یک ماه اخیر نرخ هر کیلو قزل آلا به سبب کاهش عرضه ،افزایش یافته و قیمت مرغ در بازار با ثبات روبرو بوده است.

قزل آلا گران شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ، در خصوص وضعیت قیمت مرغ اظهار داشت: از یک هفته گذشته نرخ مرغ در بازار با ثبات روبرو بوده از این رو می توان گفت که امکان افزایش قیمت در روزهای آتی وجود ندارد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی نرخ منطقی هر کیلو مرغ برای مصرف کننده را 7 هزار و 500 تومان اعلام کرده از این رو اتحادیه پرنده و ماهی باید با برخی مغازه ها که بالاتر از این رقم مرغ را به فروش می رساند برخورد کنند.
یوسفی در خصوص تاثیر کاهش نرخ نهاده ها بر قیمت مرغ گفت: کاهش قیمت نهاده ها برای مرغدارانی که هم اکنون اقدام به جوجه ریزی سالن های خود می کنندتاثیر گذار است از این رو باید گفت که با کاهش قیمت نهاده ها در دو ماه آینده و به طبع آن کاهش قیمت تمام شده نرخ مصرف کننده در بازار با کاهش روبرو خواهد شد.

قزل آلا گران شد
همچنین مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزارتومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده 7 هزار و 700 تومان است.
وی از ثبات نسبی قیمت در یک ماه اخیر خبر داد و گفت : یک ماهی است که نرخ مرغ زنده از 5 تا 5 هزار و 200 تومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده از 7 هزار و 500 الی 7 هزار و 800 تومان متغیر است .
یوسف خانی در پاسخ به این سوال که در برخی مغازه‌های خرده فروشی هر کیلو مرغ با نرخ 8 هزار و 700 تومان به فروش می رسد، بیان کرد: نرخ فروش هر کیلو مرغ بالاتر از 7 هزار و 700 الی 7 هزار و 800 تومان تخلف است از این رو مصرف کنندگان در صورت مشاهده تخلف برخی فروشندگان می توانند آن را به اتحادیه پرنده و ماهی گزارش کنند تا بازرسین مربوطه در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نماید.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از قیمت جدید انواع ماهی در بازار خبر داد و اظهار کرد: نرخ هر کیلو قزل آلا با افزایش 3 هزار تومانی در یک ماه اخیر 15 هزار و 500 تومان،سفید پرورشی 14 هزار تومان، شیر جنوب 32 هزارتومان، کپور 14 هزار تومان، آزاد دزفولی 8 هزارتومان و حلوا سیاه 22 هزار تومان است.
به گفته وی در یک ماه اخیر نرخ هر کیلو قزل آلا به سبب کاهش عرضه افزایش یافته اما نرخ سایر ماهی تغییر چندانی نداشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]