اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116875517

رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک، چاپ اسکرین:

ادغام اتحادیه ها باعث کاهش اخطارتداخل می شود

کد: 13950617116875517

http://goo.gl/jkBYcJ

، تهران , (اخبار رسمی): ادغام اتحادیه های صنفی باید بر مبنای نشست های کارشناسی انجام شود ضمن آنکه باید شدّت تداخل های صنفی در ادغام اتحادیه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

ادغام اتحادیه ها باعث کاهش اخطارتداخل می شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک، چاپ اسکرین درباره مصوبه هیات عالی نظارت برای ادغام اتحادیه های همگن، فاقد بنیه مالی و حدنصاب گفت: ادغام اتحادیه های صنفی باید بر مبنای نشست های کارشناسی انجام شود و اتحادیه هایی در  یکدیگر ادغام شوند که با هم سنخیت داشته باشند.

وی با بیان این که چگونگی و نحوه ی ادغام اتحادیه های صنفی از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود:  ادغام اتحادیه های صنفی باید بر مبنای اصول حرفه ای استوار باشد و واقعیات موجود در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

ابوالحسنی در ادامه به ماجرای ادغام اتحادیه تابلوسازان با 200 عضو در  اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک، چاپ اسکرین اشاره کرد و گفت: 70 درصد از  اعضای ما با اتحادیه تابلوسازان دارای تداخل کاری هستند و روزانه بیش از 50  اخطار و برگ تداخل صادر می شود.

وی  خاطرنشان کرد: به همین خاطر تصمیم به ادغام اتحادیه تابلوسازان در اتحادیه ی ما گرفته شد اما با وجود مصوبه موجود برای ادغام این دو اتحادیه، تایید کمیسیون حقوقی و نبود کوچکترین اعتراض و رای مخالفی از سوی اعضا، اتحادیه تابلوسازان را به اتحادیه چاپ دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]