اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117000005

شرکت های مخابراتی دنیا با اخبار رسمی آشنا شدند

نخستین نیوز وایر ایرانی در ایران کانکت 2016

کد: 13950617117000005

http://goo.gl/s7yTBN

، تهران , (اخبار رسمی): اخباررسمی با اطلاع رسانی مناسب در کنفرانس ایران کانکت2016، مورد تحسین برگزارکننده و شرکت کنندگان بین المللی این کنفرانس قرار گرفت.

نخستین نیوز وایر ایرانی در ایران کانکت 2016
تیم اخباررسمی در حال مذاکرات بین المللی
نخستین نیوز وایر ایرانی در ایران کانکت 2016
کنفرانس ایران کانکت 2016
نخستین نیوز وایر ایرانی در ایران کانکت 2016
مدیران شرکت capacitymedia برگزارکننده کنفرانس

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، کنفرانس ایران کانکت2016 تهران که  با حضور شرکت‌های بین المللی خارجی فعال در زمینه‌ ارتباطات (به خصوص اینترنت و موبایل) دیروز در تهران آغاز به کار کرد، 17 شهریور به کار خود پایان  داد.

بر اساس این گزارش، شرکت های مخابراتی دنیا که حضور پر شماری در این رویداد کم نظیر داشتند ، از نزدیک با فعالیت های اخبار رسمی (در غرفه نمایشگاهی) آشنا شدند.

شرکت رسانه‌ای بریتانیایی «Capacity Media« به عنوان زیرمجموعه‌ شرکت «Euromoney» که کنفرانس‌های Capacity را حول محورهای اقتصادی حوزه ارتباطات برگزار می‌‌کند به عنوان مجری اصلی این رویداد،از  عملکرد  «اخبار رسمی» (نخستین نیوز وایر بین المللی ایران) در این کنفرانس دو روزه تقدیر کرد.

مدیران شرکت رسانه‌ای بریتانیایی Capacity Media، با اعلام رضایت از نحوه اطلاع رسانی «اخباررسمی» امکان گسترش فعالیت های ارتباطاتی بین المللی را با طرف ایرانی دور از دسترس نخواند.

گفتنی است اخباررسمی با حضور در این رویداد به معرفی نخستین نیوز وایر بین المللی ایران به غول های ارتباطاتی دنیا پرداخت و از تحول های رخ داده در پلتفرم های آنلاین خبری ایران به این شرکت ها اطلاعاتی تازه را ارائه کرد؛ چرا که این واقعه ارتباطاتی بزرگ و کم نظیر، با حضور مدیران ارتباطاتی دنیا فرصتی تازه برای توسعه شاهراه های ارتباطی ایران با جهان محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وزارت ارتباطات و مدیران عامل برخی اپراتورها نیز از دیگر حاضران این همایش بودند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]