اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117560037

مدیرعامل پست‌بانک‌ ایران خبر داد

بخشودگی خسارت دیرکرد بدهکاران بانکی

کد: 13950617117560037

http://goo.gl/RxLtlP

، تهران , (اخبار رسمی): بدهکاران تسهیلات و تعهدات پست بانک می‌توانند برای بهره‌مندی از این بخشودگی به شعب این بانک و ادارات ستادی آن در سراسر کشور مراجعه کنند.

جریمه دیرکرد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، خسرو فرحی، مدیرعامل پاین نهاد پولی و مالی، در دیدار با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بخشودگی خسارت دیرکرد تسهیلات و تعهدات بدهکاران پست‌بانک‌ایران و استمهال آن خبر داد.

مشتریانی که از تسهیلات و تعهدات پست بانک ایران استفاده و در سررسید مقرر نسبت به پرداخت اقساط و تسویه اصل و فرع آن اقدام نکرده اند؛ می‌توانند نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و استمهال و تقسیط و یا بازپرداخت آن، از بخشودگی خسارت دیرکرد مطابق ضوابط بانک مرکزی بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، این تصمیم در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصادی دولت، حمایت از مشتریان و ایجاد انگیزه در آنان برای پرداخت بدهی خود و همچنین کاهش مطالبات غیرجاری بانک و استفاده از منابع وصول شده جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا اتخاذ شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه