اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118195364

مدیرعامل بانک قوامین:

اجرای FATF در ایران قطعی نشده است

کد: 13950617118195364

http://goo.gl/gmxhMb

، تهران , (اخبار رسمی): با اشاره به نقدهایی که درباره قرارداد FATF مطرح است بانک مرکزی باید به نقدهای دلسوزانه درباره FATF توجه جدی کند , و این مهم را دقیق و کارشناسانه اجرایی کند.

اجرای FATF در ایران قطعی نشده است

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، غلامحسین تقی نتاج مدیر عامل این بانک در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار گفت: البته باید توجه داشت که اجرای FATF در ایران هنوز به قطعیتی که در دیگر کشورها وجود دارد؛ نرسیده است. اما بانک مرکزی باید با مراقبت FATF را پیش ببرد و  به بحث‌هایی که در قوای سه‌گانه است و نقدهای دلسوزانه‌ای که در این زمینه انجام می‌شود، توجه جدی داشته باشد.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به اینکه قرارداد FATF در ابتدای امر توسط بانک مرکزی اطلاع‌رسانی شده و هم‌اکنون نیز همان‌طور که قبلاً اعلام‌شده بود؛ از سوی این بانک برای اجرا، مراقبت می‌شود بیان کرد: برای اجرای قرارداد FATF، هنوز به قطعیت نهایی که در بقیه کشورهاست نرسیده‌ایم.

وی در این زمینه افزود: باید به دولت و بانک مرکزی در داخل کشور و نیز روابط بین‌الملل فرصت داده شود که با مراقبت این کار را پیش ببرند.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به اینکه امروز سپرده‌های جدید و استمهال اقساط وام‌های قبلی در استان‌های کشور به رونق تولید اختصاص‌یافته است تصریح کرد: باید بدانیم که این مهم به‌تنهایی منجر به رونق تولید نخواهد شد و نظام بانکی تنها بخشی از مجریان برنامه‌هایی است که باید برای خروج از رکود حاکم بر کشور و رونق تولید اجرایی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه