اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118755364

توسط بانک قوامین

رتبه نخست تکریم ارباب رجوع کسب شد

کد: 13950618118755364

http://goo.gl/1ZtNGb

، تهران , (اخبار رسمی): کسب رتبه ی نخست تکریم ارباب رجوع توسط بانک قوامین، در بین بانک های خصوصی نتیجه مشارکت دلسوزانه همکاران به ویژه در سطح شعب است.

بانک قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، علیرضا عباسی فرید مدیر شعب این بانک این در استان کردستان گفت: با اشاره به آمار ارائه شده در کمیسیون هماهنگی رتبه بندی بانک ها مبنی بر اختصاص جایگاه نخست این رتبه بندی به بانک قوامین در بین بانک های خصوصی در زمینه ی تکریم ارباب رجوع کسب شد.

وی خاطرنشان کرد: بانک قوامین با مشارکت فعالانه و دلسوزانه کارکنان خود موفق به کسب جایگاه نخست مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بین بانک های خصوصی در سطح استان شد.

وی افزود: این بانک در حال حاضر در بین بانک های دولتی نیز دارای شرایطی مطلوب است و البته تلاش همه ی ما کسب حداکثری رضایتمندی کامل ذینفعان و رسیدن به جایگاهی ارزشمند در شبکه ی بانکی کشور است.

مدیر شعب بانک کردستان با اشاره به ابلاغ سند تحول بانک تصریح کرد: دنبال کردن جدی پروژه های مصوب سند مذکور در بانک و تلاش همکاران در این خصوص زمینه ی رشد و شکوفایی بانک را فراهم می آورد.

در حال حاضر بانک قوامین در استان کردستان دارای 16 شعبه فعال است که خدمات مالی و بانکی مورد نیاز مشتریان خود را ارائه و پشتیبانی می نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه