کد: 13950620119445713

باید ها و نباید های ویزای استرالیا

کد: 13950620119445713

http://goo.gl/MNkfLJ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می خواهید به استرالیا سفر کنید با ما همراه شوید تا همه باید ها و نباید های گرفتن ویزای این کشور زیبا آشنا شوید.

باید ها و نباید ها ویزای استرالیا را بدانید

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ، اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزای آن کشور است. فرم مورد نظر را می‌توانید از وب‌سایت امور کنسولی استرالیا و یا از بخش روادید سفارت استرالیا در تهران تهیه کنید. باید فرم ها در دو نسخه و برای هر کدام از مسافران به صورت جداگانه تکمیل کنید. از آنجا که یرای درخواست روادید استرالیا حضور متقاضی الزامی است و مصاحبه انجام می‌گیرد  مرحله بعد  حضور در سفارت  برای انجام مصاحبه است .

چه مدارکی باید  ارایه کنید؟
تمامی مدارکی که باید به  سفارت ارایه  دهید باید به ترجمه‌ی رسمی انگلیسی رسیده باشند و از هر کدام یک سری کپی در پرونده موجود باشد؛ اصل مدارک بعد از تصمیم‌گیری در مورد صدور ویزا، به شما بازگردانده می‌شود و کپی آن‌ها در پرونده‌ی شما در سفارت استرالیا باقی می‌ماند. مدارکی که باید به  همراه داشته باشید به  شرح  زیر است:

- شناسنامه ایرانی 
- گذرنامه؛ توجه داشته باشید که اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ درخواست سفر به استرالیا باشد. کپی را از صفحات یک تا پنج و همین‌طور صفحاتی که قبلاً در آن‌ها مهر روادید خورده است، تهیه کنید. 
- عکس رنگی  6٭4؛ یک قطعه برای هر کدام از متقاضیان. 
- کارت پایان‌خدمت یا معافیت از نظام وظیفه (برای متقاضیان مرد 18 تا 50 ساله) 
- مدارک مالی مانند گردش حساب بانکی شش ماه اخیر که نشان‌دهنده‌ی توانایی مالی شما برای سفر به استرالیا خواهد بود. در صورت اشتغال باید قرارداد کاری، آخرین فیش حقوق و نامه از کارفرما با ذکر مدت اشتغال، میزان حقوق دریافتی و برگه‌ی تائیدیه‌ی مرخصی ارایه کنید.اگرکارفرما هستید هم  جواز کسب یا مجوزهای تاسیس شرکت، کارت بازرگانی و کلیه‌ی مدارکی که نشان‌گر وضعیت شغلی متقاضی باشد باید به  سفارت ارایه  شود.در صورت دانشجو یا محصل بودن هم باید گواهی اشتغال به تحصیل ارایه شود.

اکر دعوت‌نامه دارید، نامه‌ی دعوت، مدارک تابعیت و آدرس کامل اقوام یا آشنایان ساکن استرالیا را ضمیمه‌ی مدارک کنید. 
زمان رسیدگی به تقاضای روادید استرالیا متغیر است ولی اگر تمامی مدارک تکمیل شده باشد، عموماً تا یک ماه بعد مشخص شده که شما واجد دریافت ویزای استرالیا هستید و یا خیر.

سفارت استرالیا کجاست؟

خیابان خالداسلامبولی، خیابان بیست و سوم، شماره 13. 
تلفن: 88724456ـ021 
نشانی اینترنتی: http://www.iran.embassy.gov.au/tran/home.html 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی