اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119505517

انبارها مملو از کالاست

با برگزاری نمایشگاه فصلی بدون مجوز برخوردشود

کد: 13950620119505517

http://goo.gl/X0YVRX

، تهران , (اخبار رسمی): تمام نمایشگاه ها با فروش های فصلی کنونی بدون مجوز برگزار شده لذا از سازمانهای مسئول بویژه تعزیرات حکومتی می خواهیم که با آنها برخورد شود.

با برگزاری نمایشگاه فصلی بدون مجوز برخوردشود

به گزارش اخباررسمی به نقل پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران گفت: متاسفانه برخی نهادهای غیرمرتبط در حوزه اقتصاد با برگزاری فروش های فصلی بدون مجوز سبب تحریک بازار می شوند که از نظر حرفه ای قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: متولی برگزاری نمایشگاه یا فروش های فوق العاده اتاق های اصناف و سازمان های صنعت معدن و تجارت هستند و هر گاه تشخیص دهند در مورد کالایی کمبود وجود دارد، اقدام به برگزاری نمایشگاه های فصلی خواهند کرد.
وی ادامه داد: اکنون انبارها مملو از کالاهای داخلی است و با توجه به تعدد بنگاه های صنفی ضرورتی برای برگزاری نمایشگاه وجود ندارد.
فاضلی گفت: هم در اتاق های اصناف و هم وزارت صنعت معدن و تجارت و هم به تشخیص استانداران به تفاهم رسیدیم که فعلا نیازی به برگزاری نمایشگاه نیست  لذا نباید بنگاه های صنفی که به امیدی شفل ایجاد کرده اند و در همه جا همراه دولت بوده اند را ناامید کنیم.
وی در عین حال افزود: آنچه اکنون تحت  عنوان نمایشگاه اما فروش فصلی است، ترویج دلالی و عرضه کالاهای بی کیفیت و بعضا قاچاق است و توسط کسانی اداره می شود که اهلیت ندارند.
وی ادامه داد : هیچ کدام از نمایشگاه ها  یا فروش های فصلی مجوز ندارند و به دلیل نبودن نماینده اتاق اصناف، سازمان صنعت، سازمان حمایت و تعزیرات کالای غیر استاندارد و بی کیفیت می فروشند که به نوعی توهین و اجحاف به مردم و بنگاه های صنفی است
رییس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: بازار تابع رهبری و حامی دولت و قانون است لذا نباید بازارتحریک شود و ما هر گاه احساس کنیم در جهت رفاه حال مردم نمایشگاه های فصلی برگزار خواهیم کرد.
فاضلی هشدار داد: در برخی موارد مشاهده شده که در نمایشگاه های بدون مجوز مواد غذایی و یا لوازم آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد و همچنین پوشاک دست دوم شسته شده عرضه می شود و  نظارتی هم از سوی هیچ دستگاه نظارتی وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]