اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119825517

رئیس سابق اتحادیه فروشندگان کالای کشباف، جوراب و کاموا:

ادغام شتاب زده و عجولانه محکوم به شکست است

کد: 13950620119825517

http://goo.gl/h1sFJz

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سابق اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف، جوراب و کاموا گفت: ادغام اتحادیه های فاقد حدنصاب تصمیم درستی است اما ادغام اتحادیه های همگن بزرگ باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد.

ادغام شتاب زده و عجولانه محکوم به شکست است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمد پورمزرعه رئیس سابق اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف، جوراب و کاموا در خصوص ادغام اتحادیه های صنفی همگن، فاقد بنیه مالی و حدنصاب براساس مصوبه هیات عالی نظارت گفت: با توجه به حجم بالای کار در تهران نمی توان ادغام اتحادیه های صنفی را به صورت عجولانه پیش برد و ادغام نیازمند نشست های کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه در نشست های کارشناسی از اشخاص خبره و مطلع صنفی بهره گرفته شود، تصریح کرد: در جریان ادغام اتحادیه های صنفی باید بهترین تصمیم عملیاتی شود تا پس از ادغام اتحادیه های صنفی، جامعه دچار چالش و تنش نشود. 

این کارشناس صنفی متذکر شد: شاید بتوان اتحادیه هایی را که اعضای آنها کمتر از 300 نفر است، در اتحادیه های مشابه ادغام کرد اما واقعیت این است که در حال حاضر اتحادیه های صنفی به سختی از عهده امور و کنترل اعضای خود برمی آیند و خیلی توجیه پذیر نیست که  چندین اتحادیه بزرگ در یکدیگر ادغام شوند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]