اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119955586

با برگزاری هفته سوم لیگ تیراندازی نیروهای مسلح

تیم دانشگاه علوم انتظامی اول شد

کد: 13950620119955586

http://goo.gl/pTiGcN

، تهران , (اخبار رسمی): هفته سوم لیگ تیراندازی نیروهای مسلح در رشته تفنگ 300 متر با پیروزی تیم دانشگاه علوم انتظامی همراه بود.

تیم دانشگاه علوم انتظامی اول شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این سری از رقابتها در رشته تفنگ 300 متر و در غیاب 3 تیم و به میزبانی تیم شهید ضرابیان سپاه در محل میدان تیر دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.
در ایم میان با رقابت 6 تیم حاضر، دانشگاه علوم انتظامی با امتیاز 744 در جایگاه اول ، شهید ضرابیان سپاه با امتیاز 737 در جایگاه دوم و نیروی زمینی ارتش با امتیاز 736 در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده بندی انفرادی نیز، مجتبی خاکی تیرانداز نیروی زمینی ارتش با کسب امتیاز 273 در مکان اول ایستاد و محمرضا سقازاده از شهید ضرابیان سپاه با امتیاز 260 در مکان دوم و محسن رفیعی از دانشگاه علوم انتظامی با امتیاز 253 در مکان سوم ایستاد.
یادآور می شود که سرداوری این مسابقات را محمد علی فریدونی برعهده داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش