اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120470005

به همت اخبار رسمی، خبرنگاران ایرانی در 4 رشته با هم مسابقه می‌دهند

8 مهر95؛ «جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب

کد: 13950620120470005

http://goo.gl/LmqVlg

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره از مسابقات ورزشی-تفریحی اصحاب رسانه، با نام«جام خبرنگار2» توسط «اخبار رسمی» در 8 مهرماه 95 برگزار می شود.

8 مهر95؛ «جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب

به گزارش ستاد برگزاری دومین مسابقات «جام خبرنگار» به منظور قدردانی از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ساماندهی شده است تا فعالان حوزه های مختلف خبری با یکدیگر آشنا شده و در کنار هم لحظاتی خوش را تجربه کنند.

خبرنگاران رسانه های مختلف در رسانه های مکتوب و مجازی می توانند در این رویداد که ازسوی نخستین نیوز وایر ایران در باشگاه انقلاب برگزار می شود، حضور داشته باشند.

خبرنگاران حاضر در این رویداد می توانند در رشته‌های ورزشی بولینگ، بیلیارد، تیراندازی با تیروکمان یا تپانچه آموزش ببینند و در روز برگزاری مراسم به رقابت با یکدیگر بپردازند .

گفتنی است به خاطر عدم استقبال خبرنگاران از مسابقات پینگ پونگ و اسکیت، مسابقه بیلیارد جایگزین این مسابقات شد.

بر اساس ثبت نام انجام شده ، در روزهای آغازین ثبت نام، حدود 100 خبرنگار از رسانه های مختلف در این مراسم ثبت نام کرده اند و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که برندگان رشته های محتلف، یک جایزه ویژه و ارزنده، علاوه بردریافت مدال و تندیس یادبود دریافت خواهند کرد. همچنین  به همه شرکت کنندگان هم از سوی اسپانسرهای همایش، هدایایی داده خواهد شد

علاقمندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی  (ثبت نام + )برای حضور در این رویداد اعلام حضور کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]