اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121335567

بیانیه کمیته استعدادیابی وزنه برداری درخصوص برخی سوءتفاهمات بوجود آمده درجشنواره نونهالان

هیچ رتبه بندی دردوره نخست جشنواره وجود نداشت

کد: 13950621121335567

http://goo.gl/bXyj2L

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته استعدادیابی وزنه برداری درخصوص برخی سوءتفاهمات بوجود آمده درجشنواره نونهالان بیانیه ای را صادر کرد.

هیچ رتبه بندی دردوره نخست جشنواره وجود نداشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ؛ خاتمه نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی استعدادهای وزنه برداری کشور دررده سنی نونهالان که چندی پیش به میزبانی استان گلستان (شهرتاریخی گرگان) برگزار شد؛ اندکی حواشی و سوء برداشت هایی در خصوص نحوه ارزیابی و امتیاز دهی به استعدادهای حاضر در این جشنواره را بدنبال داشت. سوء برداشت هایی که مسئولین کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری را برآن داشت تا با تحریر بیانیه ای در این خصوص به جهت تنویر افکار عمومی و رفع سوء برداشت های ایجاد شده درقامت پاسخگویی به شبهات موجود برآیند.

با سلام و درود محضر تمام اساتید، مربیان و زحمتکشان خانواده بزرگ وزنه برداری .در ابتدا خداوند را شاکریم که با الطاف بی کرانش ما را یاری کرد تا بتوانیم بواسطه حمایتهای ریاست محترم فدراسیون وزنه برداری دکترعلی مرادی و کادرزحمتکش فدراسیون ،همچنین استقبال کم نظیر هیاتهای وزنه برداری سراسر کشور پس از چندین سال وقفه در برگزاری جشنواره نونهالان وزنه برداری سراسرکشور، نونهالان عزیز و فرزندان واقعی این خانواده بزرگ که همانا سرمایه های اصلی واساس وزنه برداری هستند را دوباره به چرخه سازندگی وزنه برداری کشور بازگردانیم ، که این خود  جای بسی خوشحالی و افتخار برای تک تک ما در خانواده بزرگ وزنه برداری ایران دارد.

ولیکن در چند روز گذشته با توجه به اینکه در خاتمه جشنواره اخباری مبنی برمعرفی نونهال و یا نونهالان برتر منتشر گردید و این موضوع تا حدی حواشی و حرف و حدیث های فراوانی را بدنیال داشت جا دارد تا با رفع شبهه و سوء تفاهم ایجاد شده در این باب از همین جا اعلام کنیم این جشنواره هیچگونه رتبه بندی اختصاصی نداشته ودر آینده نیز نخواهد داشت . مگر با اعلام نتایج تکمیلی تمامی تستها وآزمونهای بعمل آمده که آن نتایج نیز تا دو هفته دیگر پس ازبررسی کامل و دقیق به فدراسیون اعلام می شود و فدراسیون وزنه برداری به شکلی کاملا قانونی نتایج را به هیات های محترم استانی ابلاغ می نماید.

لازم به توضیح است؛ برگزاری «تکنیک» تنها بخشی از چند آزمون بوده و به تنهایی مرجعی برای تشخیص نونهال برتر نمی باشد . اینکه طبق تصمیم فدراسیون تکنیک نونهالان فقط توسط هیات ژوری سه نفره ( استاد محمد نصیری ,دکتر مصطفی حکمت پور واستاد داوود علی ملکی ) که همگی جزو اساتید مورد تایید فدراسیون به شمار می روند باید موشکافانه و فنی ارزیابی گردد ولا غیر. همچنین درخصوص اسامی هشت نونهال عزیز که بعنوان نونهال برتر در خصوص مبحث تکنیک که درفضاهای مجازی و نیز اخبار مربوط به این جشنواره در خبرگزاری ها ومطبوعات مختلف قید شده است تاکید می کنیم که این نونهالان صرفا برای شرکت در مراسم اختتامیه بعنوان منتخبان تیم ها چون تمامی این عزیزان نمیتوانستند بدلیل محدودیت زمانی درآن مراسم حضور پیدا کنند انتخاب شدند. لذا خواهشمند است از درج هرگونه خبر در اینخصوص مبنی بر کسب رتبه توسط نونهال یا نونهالان شرکت کننده جدا خودداری نمایید تا به حول و قوه الهی نتایج آزمونهای کلی از طریق فدراسیون وزنه برداری به استان های سراسر کشوربه صورت کامل همراه با پرونده تکمیل شده آنها اعلام شود.

گفتنی است؛ دلیل نامگذاری این دوره بعنوان جشنواره و علت تغییر نام از مسابقه به جشنواره این امر میباشدکه همه استعدادها حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور نیز فرصت حضوردر این همایش و بروز استعداد خود را در حضور اساتید ارزشمند این رشته پرافتخار ورزش ایران پیدا کنند.همانطور که همه عزیزانی که در این جشنواره حضور داشتند شاهد بودند که در پایان به تمامی نونهالان حکم قهرمانی اهدا گردید تا فرصت رقابت فارغ از هرگونه آزمایش ,تست و آزمون علمی و عملی برای آنان وجود داشته باشد.

درخاتمه ضمن تشکرو قدردانی ازتلاش و زحمات قابل تقدیر اساتید ارجمند و مسئولان سختکوش فدراسیون وزنه برداری همچون جهان پهلوان استاد محمد نصیری سرشت ,دکترمصطفی حکمت پور ,دکتر داوود باقری ,برادرگرانقدر رضا عباسپور ,برادر گرامی منوچهر رضاخانی ,استاد داوود ملکی و سها سوهانیان گرانقدر ونیز کلیه داوران محترم وتمامی دست اندر کاران این جشنواره مثل، مربیان ، سرپرستان و سروران عزیز که با حضور پررنگ شان و تحمل کمی ها و کاستی های ما باعث رونق نخستین دوره جشنواره نونهالان وزنه برداری شدند کمال تشکر را داشته و تقاضا داریم هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده ای که در این زمینه می تواند موجب پیشرفت هرچه بیشتر مجموعه وزنه برداری خصوصا در بخش استعدادیابی شود از طریق ارسال پیام و یا مکاتبه مستقیم با فدراسیون محترم این کمیته را همراهی و ارشاد نمایند. باشد که در سالهای آتی بتوانیم قدرتمندانه تر و با صلابت بیشتر این جشنواره را برگزار نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش