اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121475989

با احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم،

ترافیک میدان آزادی کاهش می یابد

کد: 13950621121475989

http://goo.gl/T1ubHN

، تهران , (اخبار رسمی): بهره‌برداری از پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم، دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم آرام سازی ترافیکی میدان آزادی را برطرف می‌سازد.

ترافیک میدان آزادی آرام خواهد داشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای غرب پایتخت سخن می‌گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: به طور قطع با گشایش مسیر ادامه بزرگراه شهید حکیم، تونل شهدای غزه و تقاطع‌های غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 و 2، شاهد تغییر مبدا ورودی و حوزه دروازه‌ای غرب پایتخت و در نتیجه انتقال بار ترافیک از میدان آزادی به بزرگراه شهید حکیم خواهیم بود.

محمد سالاری با بیان آنکه تقویت بازدید‌های داخلی و خارجی از مجموعه برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای مهم شهر تهران، مستلزم آرام‌سازی ترافیکی این نقطه از پایتخت است، افزود: بهره‌برداری از ادامه بزرگراه شهید حکیم ظرف 3 ماه آینده سبب کاهش بار ترافیکی میدان آزادی و سایر معابر محدوده مرکزی شهر تهران شده و به این ترتیب یکی از نگرانی‌های مهم کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رفع خواهد شد.
وی با ابراز رضایت از پیشرفت مناسب عملیات اجرایی پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم و همچنین سایر پروژه‌های فرامنطقه‌ای غرب شهر تهران و اقداماتی که برای تکمیل تصفیه‌خانه دریاچه شهدای خلیج فارس جریان دارد، تلاش مدیریت شهری به منظور تامین سرانه‌‌های تفرجگاهی غرب شهر تهران را مثمر ثمر دانست و وضع موجود بهره‌برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس را مطلوب عنوان کرد.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین در بازدید از پروژه احداث مجموعه هزار و یک شهر، اجرای چنین طرح‌هایی را ایده‌ای مناسب برای افزایش درآمدهای پایدار مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد با رفع هر چه سریعتر معارضات ملکی پروژه، روند اجرای آن تسریع شود.
گفتنی است در بازدید رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های فرامنطقه‌ای غرب پایتخت، علاوه بر مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهردار منطقه 22 شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه