اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121965989

قبل از آغاز فصل بازگشایی مدارس به بهره برداری می رسد

افتتاح پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش

کد: 13950621121965989

http://goo.gl/7aXBg9

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات احداث پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش، وارد مرحله اجرای اقدامات تکمیلی شد.

پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش در حال اجرای عملیات نصب هندریل و تکمیل قطعات نما است و تا پایان شهریورماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

  محمدحسن وساق، با بیان آنکه بهره برداری از دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش امکان حذف دوربرگردان همسطح این مسیر پرتردد را فراهم خواهد کرد، یادآور شد: بهره‌برداری از پل مذکور سبب افزایش ایمنی، بهینه سازی گردش‌های ترافیکی در محدوده طرح و در نتیجه روان‌تر شدن جریان عبور و مرور در بلوار ارتش خواهد شد.

  وساق بهره برداری از پل مذکور را پیش‌نیاز گشایش مسیر شرق به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام‌علی(ع) دانست و افزود: عملیات احداث این مسیر دسترسی در حال اجرای عملیات خاکی است. به گفته وی، مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش نیز ظرف روزهای پایانی مردادماه سال جاری روی تردد خودروها گشوده شده و هم اکنون زیر بار ترافیک است.

گفتنی است پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش یکی از سازه‌های پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می‌آید؛ پروژه‌ای شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح که با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. پیشرفت عملیات اجرایی در این طرح راهگشای عمرانی به مرز 60 درصد رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه