اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950622122646161

عابدزاده در بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) اعلام کرد

سازمان هواپیمایی‌در‌مسیر تامین انتظارات مردم

کد: 13950622122646161

http://goo.gl/IfnZe8

، (اخبار رسمی): رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه امام‌خمینی(ره) و روند توسعه و پیشرفت فیزیکی ترمینال سلام این فرودگاه، گفت: سازمان هواپیمایی در مسیر تامین انتظارات مردم قرار گرفته است.

سازمان هواپیمایی‌در‌مسیر تامین انتظارات مردم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی ، در این بازدید که معاون هوانوردی و امور بین الملل و جمعی از مدیران کل این سازمان رئیس سازمان را همراهی می کردند نیز حضور داشتند از ترمینال سلام، ایرساید، برج مراقبت، مخابرات هوانوردی، ایمنی زمینی، الکترونیک و ناوبری هوایی بازدید به عمل آمد.

در این دیدار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران و کارشناسان بخش های مختلف فرودگاه از جمله عملیات، الکترونیک مخابرات و ایمنی زمینی نقطه نظرات کارشناسی خود را در زمینه های مختلف الزامات ارتقا حفظ ایمنی و توسعه فرودگاه به تفصیل بیان کردند.

 علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز ضمن تقدیر از اظهارنظرهای کارشناسی و بیان جایگاه فعلی هوانوردی کشور و لزوم هماهنگی و انسجام نیروهای مخلص صنعت به خصوص فرودگاه حضرت امام که اولین مرکز مورد قضاوت مسافران خارجی است تاکید کردند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با بیان اینکه اداره صنعت حمل و نقل هوایی کشوری مستلزم روش و متد جدید است گفت: بحمدالله باور و توجه به این صنعت به وجود آمده و همانطور که در مساله آزادسازی نرخ بلیت هواپیما و شبکه پروازی شاهد آن بودید مراحل بعدی را در جهت تامین انتظارات مردم طی خواهیم کرد.

وی گفت: یقینا به حسب انجام وظیفه و به عنوان روش کارشناسانه نقطه نظرات شما نیز منتقل تا مورد استفاده قرار گیرد.

مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان نیز با ابراز امیدواری و تاکید بر اینکه یقینا حرکت به سمت توسعه آغاز و همگان از جمله شرکت های هواپیمایی و بخش های فرودگاهی از همه مهمتر اینکه عزم سازمان هواپیمایی کشوری در ایجاد فضای مناسب و حمایت جدی از بخش های مختلف صنعت به این جزم است که بار دیگر با عنایت خداوند و کمک مسئولان ارشد و مدیران و کارشناسان صنعت بتوانیم با رفع مشکلات احتمالی رونق بایسته را به فرودگاه ها به خصوص فرودگاه حضرت امام (ره) به ارمغان آوریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری اعمال حاکمیت برصنعت حمل ونقل هوایی راعهده داراست همین بس که پس ازانقلاب شکوهمند اسلامی به رغم مشغله های هشت سال دفاع مقدس و اخراج کارشناسان خارجی،کلیه اموربه دست توانای متخصصین ایرانی انجام وفرودگاههای کشوراز 22فرودگاه قبل ازانقلاب که حمل بارومسافردرآن انجام می گرفت به 70فرودگاه عملیاتی وآمارجابه جایی مسافر از قریب به 3میلیون نفر به حدود 20 میلیون نفردرسال افزایش یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان